mijn shetlander is nu al 3 dagen zo en het is nog niet over dus ga ik het hier maar vragen.
rosie was altijd heel mak en helemaal niet bang, en als je haar wou pakken dan kwam ze of naar je toe of ze speelde een soort van spelletje met je maar als ze zag dat je het zat was bleef ze altijd stil staat.
toen ik 3 dagen geleden in de wei kwam liep ze al weg toen ik nog maar over het draad heen was (we hebben de wei iets verkleind dus vandaar het draad) ik heb haar gelokt met hooi en met brok en nog komt ze niet, gisterenavond ging het iets beter, ik had brok gepakt en pepper kwam meteen aangesnelt en rosie kwam er ook voorzichtig aangelopen, en ze wou al wel brok uit mn hand eten maar als ik iets wou opstaan of haar nog maar met mn vingertopje aanraakte was ze alweer weg.
mn vader zei dat het misschien aan de polen die in het vakantie huisje achter onze schutting wonen (dat is geen discriminatie maar deze mensen zijn echt van we drinken 's avonds stevig door ookal is het doordeweeks) maar rosie laat zich niet zo gauw door vreemde pakken helemaal niet als het van die schreeuwende mannen zijn, en ze loopt ook niet kreupel en bloed niet.
misschien weten jullie wat er aan de hand is