Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sniesjuhh schreef:Als de merrie werkelijk Frouke heet dan kan ze geen 11 jaar zijn, maar 10.
In het register kom ik 1 keer een Frouke tegen met de vader Fetse. Haar volledige naam is dan Frouke Boszorg, maar zal dit kloppen?? Denk het persoonlijk niet.
Wel zijn er nog 2 paarden met Feitse als vader, misschien was dat de vader? Of weet je zeker dat het Fetse is?
itske schreef:Sniesjuhh schreef:Als de merrie werkelijk Frouke heet dan kan ze geen 11 jaar zijn, maar 10.
In het register kom ik 1 keer een Frouke tegen met de vader Fetse. Haar volledige naam is dan Frouke Boszorg, maar zal dit kloppen?? Denk het persoonlijk niet.
Wel zijn er nog 2 paarden met Feitse als vader, misschien was dat de vader? Of weet je zeker dat het Fetse is?
Dit kan haar niet zijn. Frouke Boszorg is een stermerrie en dan had ze een brandmerk FS moeten hebben.
Sniesjuhh schreef:Op internet staat 1 september 2001. Deze merrie zal nog net binnen die datum gebrandmerkt moeten zijn.
itske schreef:Sniesjuhh schreef:Op internet staat 1 september 2001. Deze merrie zal nog net binnen die datum gebrandmerkt moeten zijn.
Als de merrie 11 jaar is en ze heeft een brandmerk (gokje nog gekregen in 2001).
Is ze in 2001 als 3jarige gekeurd dan is ze geboren 1n 1998.
Ik denk dat je de eventuele chip moet laten lezen
Succes! sajero schreef:Ik had wat foto's toegestuurd naar iemand , kun je deze plaatsen voor mij a.u.b., of kan iemand uitleggen hoe ik dit kan doen.
m.v.g.