Eilish schreef:Aan de hand van je foto's kwam ik op deze eigenschappen uit:
- Intelligenter dan gemiddeld
- Meewerkend
- Leert makkelijk
- Test mensen in het begin uit om te zien wie de baas is
- Ontspannen
- Geïnteresseerd
- Enthousiast
- Betrouwbaar
En als karaktergroep kwam ik uit bij de oorsprong:
*mijn samenvatting van die karaktergroep*
De oorsprong:
Vrijheidslievend, onafhankelijk, onverzettelijk, moeilijk te beïnvloeden, leeft sterk in zijn eigen wereld, staat ver af van cultuur. Meestal heel intelligent, volhardend, wendbaar, behendig, handig en eerlijk.
Lichamelijke kenmerken:
Fijn gevormde oren, licht naar binnen gebogen. Rechte kaaklijn met een relatief grote kaak. Lijken een soort glimlach te hebben, fijn gevormde neusgaten en een zachte, maar onafhankelijke uitdrukking in de ogen.
Maar ik denk dat hij ook iets van de danser heeft:
De danser:
Aantrekkelijk, zeer intelligent, creatief, vriendelijk, gevoelig, aanhankelijk, lichtvoetig, fijnbesnaard, soms overbouwd en naar mensen toe lief en ongecompliceerd.
Lichamelijke kenmerken:
Fijn gevormd hoofd dat scherp geaccentueerd is met een breed, karaktervol voorhoofd en grote naar voren gedraaide ogen. De neuslijn is recht en lijkt hard, de neusgaten zijn wijd, fijn van vorm en liggen ver onderaan. De oren zijn fijn geplaatst, energiek en edel naar binnen gericht.
Omdat Aaron wel op mensen is gericht is en geïnteresseerd is.
Dus een combinatie daartussen, met hoofdzakelijk oorsprong en daarbij het vriendelijke, lieve en ongecompliceerde van de danser.
In de praktijk merk ik dat paarden vaak binnen meerdere karaktergroepen passen en dat een paard 1 basisgroep heeft met 1 of 2 extra groepen.
Wauw super bedankt zeg!
Echt bijzonder hoe je dat allemaal kan afleiden uit een foto vooral bij wat je afleide uit de foto lijkt het alsof je mijn pony net zolang kent als ik ^^ ik zie dat je op zoek bent naar hondenfoto's. als je wil kan ik je er geven van een duitse scheper
Laatst bijgewerkt door Aaronliefde op 30-08-11 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt