Ik denk dat ze de nieuwe Horseware dekens bedoeld. Onder de meeste vliegendekens kun je nu een onderdeken doen die waterdicht is. (soort duo-liner) systeem voor in de zomer
Darkness85
Geplaatst: 30-08-11 11:39
Ik denk dat ze die van Bucas bedoeld. Want die heeft echt een rugstuk wat waterdicht is. En de zijkanten die van gaas zijn. Dus maar 1 deken. En niet de Horseware waar je een regendekentje onder kan klikken.
Als het heeft geregend, en het zonnetje breekt door zijn er idd erg veel vliegen ja. En aangezien je niet 24u p dag naast je paard staat op de regendeken op en af te doen is zo'n deken gewoon erg handig.
Ja maar een regendeken is toch ook erg warm, als ik een regenjas draag krijg ik het al snel benauwd omdat dat niet ademt. Het lijkt mij wat raar om een vliegendeken (nodig wanneer het warm is) te combineren met een regendeken.
Ik heb hem van het voorjaar gekocht en vind hem geweldig. Het is alleen het rugstuk wat van regendeken is en daarom niet warm omdat het gewoon doortocht verder zeg maar. op echt warme dagen moet je hem niet opdoen, maar op wisselvallige dagen geen probleem!
Ik ben er erg blij mee! voor mijn paard is het een uitkomst
Ik bedoelde inderdaad de bucas deken, ik heb hem net binnen. Deze deken is er alleen van het merk bucas. Mijn paard heeft het snel koud en als er meerdere buien op een dag vallen blijft haar rug in elk geval beschermd. Ik ben er hartstikke blij mee!
Darkness85
Geplaatst: 06-09-11 23:42
Mooi zo. Het lijkt mij idd ook een handige deken...
Bravura
Geplaatst: 07-09-11 11:07
Heb op een Duits forum gelezen dat de Bucas Buzz off Rain gaat pillen op het stuk waar de regenstof zit, dus geen aanrader.....Heb de stof zelf ook gezien/gevoeld en denk dat zodra de zon er door komt dit gaat zweten/verstikken op de rug, zeker als ze er de hele dag mee op lopen. hier dus weer gekozen voor de gewone Buzz Off.
Een tip, neem niet de Bucas Buzz off rain. De mijne had er binnen twee weken tientallen scheuren in, plus de sluiting van de hals eraf. En dat terwijl hij nooit dekens sloopt. Beetje jammer van een deken van 170 euro....