Mijn oma rijdt steeds haar knie open omdat ze scheef is in haar bekken. Ze krijgt wel les maar ik zou eens willen weten of jullie hier een oplossing voor weten om haar knie te beschermen. dus; weten jullie iets wat je knie kan beschermen?
Ze krijgt les om recht te zitten maar dit is niet zo makkelijk als je al wat ouder bent en op oudere leeftijd hebt leren paardrijden. We wouden gewoon weten of er een soort kniebeschermer bestaat die het binnenste van je knie kan beschermen tijdens het rijden voor een tijdje tot ze rechter is. Dus als iemand dat weet doe je haar een groot plezier ! ( @ Blue_Eyes: mijn oma is 68 jaar)
Haar zadel is juist aangepast omdat het toch niet 100 procent zat op haar paard, daardoor is het zadel wat veranderd en vindt ze het moeilijk om haar balans en evenwicht te vinden en dan gaat ze als reflex scheef rijden. Dit stopt eenmaal ze het zadel beter kent maar zit ze wel met een wond in haar knie. En bij iets oudere mensen geneest dit trager en ze blijft de wond altijd maar openrijden.