Ik heb een combinatie nodig ( paard/pony + amazone) voor het her examen van ORUN. Het herexamen valt op dinsdag 6 september. Ik moet om 12.55 beginnen en het liefst moet de combinatie ruim een uur van te voren aanwezig zijn. Het herexamen is in Ermelo.
Eisen:
-B/L niveau -Moet kunnen springen ( sowieso wel 70/80 cm kunnen springen) -Liefst een veelzijdigheid zadel -Paard/pony + amazone moet in wedstrijdkleding ( paard moet ingevlochten zijn)
Ik kan wel, alleen springen is niet echt iets waar ik mee sta te springen... Edit: Weet niet hoe die hindernissen eruit ziet? reclame borden etc. springttie écht niet, behalve als het bijv. maar 30 - 40 cm is. Gewone balken springt hij vaak wel
Ik heb echt geen idee wat voor springmateriaal ze hebben. Volgens mij ook wel gewone springbalken. Springt die van jou wel gewoon rond de 60cm en hoger?
ik heb een paardje van 1.57 wil evt wel rijden rijd M1 dressuur, en kan ook redelijk springen, mag alleen niet veel hoger als 60 a 70 cm aangezien hij voreger peesblessure heeft gehad. en het vervoer is ook wel een probleem, heb wel trailer maar geen auto:( als jij evt, daar een oplossing voor hebt vind ik het geen probleem om te rijden!:)