[EG] Einighausen, draver, 21-jaar, Reggae

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jettaaa

[EG] Einighausen, draver, 21-jaar, Reggae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 22:34

Omdat ik toch wel benieuwd ben naar waar mijn paard geweest is in zijn leven, open ik dit topic.

- Vermoedelijk draver
- rond de 21 jaar
- donkerbruin, klein kolletje, verder geen aftekeningen
- Toen ik hem kocht was hij niet gechipt en had hij geen paspoort of papieren
Afbeelding
Afbeelding

Hij heeft in Einighausen gestaan bij een handelaar, waar ik graag in contact mee zou komen. Rond 2006/2007 is hij verkocht aan manege katsbek, waarvan ik hem weer heb gekocht.

Het enige dat ik van de handelaar weet, is dat hij uit Einighausen komt en geregeld met een vrachtwagen met paarden naar manege Katsbek komt, om vrij te springen. Van wat ik heb begrepen stond Reggae, mijn paard, daar alleen maar op wei, en hebben ze hem daarom weggedaan.

Iemand enig idee wie deze handelaar zou kunnen zijn? Of waar mijn paard wellicht daarvoor gestaan heeft?

:evaw: Groetjes, Colette

DKayleigh

Re: [EG] Einighausen, draver, 21-jaar, Reggae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:31

in einighausen? een handelaar? mmm... je weet zeker niet preciezer waar in Einighausen?

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:04

Ik heb zelf 8 jaar op manege Katsbek gereden. Ik heb veel paarden zien komen en gaan (laatste jaren leek het meer op inkoop en verkoop).
Heette je paard toen ook al Reggae of heb jij hem zo genoemd?

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 11:19

Ik weet inderdaad niet waar precies in Einighausen. Kreeg van iemand de tip dat hij bij Pascalle Wagemans heeft kunnen staan. Heb een tijdje terug een meisje gemaild dat op een andere stal in Einighausen heeft gereden (weet de naam even niet meer), en zij herkende hem niet van haar op stal, maar zei dat ik eens contact moest zoeken met Pascalle Wagemans. Iemand hier die haar kent?

Volgensmij handelt Hellebrekers niet, en gaat hij ook niet oefenspringen op Katsbek.

Laptopmuis: Mijn paard heette al Reggae op Katsbek. Hoe lang ben jij al weg? Ik zou je eigenlijk moeten kennen.

IrisNotsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 23:45

Op de site van de Nederlandse draf en rensport (http://www.ndr.nl) kun je op de naam van je paard zijn drafcarrière en eigenaren opzoeken. Ook kun je zien of hij het goed heeft gedaan. ;) Leuke site

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 11:06

Dankjewel voor het antwoord. Toen ik hem kreeg zaten er alleen geen papieren bij, dus ik heb geen idee hoe zijn echte naam is.

IrisNotsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:43

Wellicht heb je hier aan aan gedacht, maarre: Was hij dan ook niet gechipt? Anders kan je zo zijn naam achterhalen.

Succes!

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 15:41

hihi. Hij was inderdaad ook niet gechipt.

IrisNotsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:59

haha nou handig! Nou dan heel veel succes met je zoektocht. Ik hoop dat je meer over zijn carriere te weten zult komen.

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 10:49

Even een toevoeging:

Reggae komt van de familie Hellebrekers in Einighausen af. Hier heeft hij echter maar 3 maanden gestaan.
Hij is dus in 2006/2007 naar de familie Hellebrekers verkocht en kwam uit de handel.

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:01

Up!

snoetsproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:03

Ja, ik ken Pascalle Wagemans
Ze woont in Sittard en is Duits lerares
xx {:)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:11

ik weet wel dat bij katsbek,op het terrein een handelaar zit deze huurt een hele gang stallen,maar volgens mij zijn dit echt spring/sport paarden.weet dus niet of het deze handelaar is.

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 17:32

@ Keona: Die handelaar zit er inderdaad, klopt, maar daar komt mijn paard niet vandaan.

Ik ben er inmiddels achter dat hij ook niet bij Wagemans heeft gestaan. Ik was toevallig op stal bij Hellebrekers en hier werd mij verteld dat zij mijn paard hebben gehad.

Ik ben nu echter op zoek naar de eigenaar/handelaar die hem heeft verkocht aan Hellebrekers in Einighausen. Hier heette hij ook al Reggae, had echter geen paspoort. Dit zal rond 2007 zijn geweest en het paard was toen rond de 15/16 jaar.

Dus: eigenaar gezocht van voor 2007, die hem naar Hellebrekers in Einighausen (Limburg) heeft verkocht. Hellebrekers heeft het paard aan manege Katsbek verkocht, en manege Katsbek aan mij.

Toch bedankt voor het meedenken

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:26

Up!

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 16:26

Nog een keer up!