Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi (redelijk) strak shirtje derop en fotomodel is klaar
( <<--- = sarcasme, maar die vetrol is wel goed te verbergen)
Marjannn schreef:Heb ik net vanmiddag een rijbroek erbij gekocht. Zonder hoge band.

tante_trien schreef:MightyJoe schreef:ik rijd ook altijd met hoge rijbroeken! En wat heb ik dan een mooi figuurtje haha!
Haha ik had laatst ook mijn veel te kleine hoog-model rijbroek aan getrokken, en mijn moeder:"Jeetje, wat ben jij veel afgevallen zeg!
![]()
"Eigenlijk was ik aangekomen.
![]()

) maar tot die tijd probeer ik het ook altijd zo veel mogelijk te verbloemen. Loop dan ook het liefst hele dag in rijkleding hahaha, dat kleed inderdaad zo lekker af!! Wat ik overigens ook ideaal vind zijn leggings of trainingsbroeken.
), heb 1 heup-model-broek, en daar heb ik vaak een polo van pikeur op (vast een oude polo) die is vrij lang, zit bovenaan redelijk strak maar daarna valt die iets losser. Hij flubbert niet maar zit ook niet gigantisch strak om je buik.
maar dat kan ik redelijk verbloemen met een riem en een polo van de Sting of Hema. Strak shirtje eronder werkt inderdaad ook goed!