Nu is onze merrie vorige vrijdag 19/8 gekeurd voor verkoop, ze was helemaal goed gekeurd en de kopers komen aanstaande zaterdag onze merrie halen.
Nu krijg ik gisteren telefoon van de keurings DA dat er een probleem is en dat er 1 foto van de kogel van een van de voorbenen niet laad op de computer.
Hij wil dus een nieuwe komen maken, zodat ze keuring volledig is. Dat begrijp ik op zich wel, maar dat is voor mij dus echt wel een probleem!
Normaal zou hij vandaag komen, maar ik heb autopech (koelvloeistof die er uit loopt, god mag weten hoe dat weer komt
)dus heb ik hem moeten afbellen. mijn moeder, zus en vader zitten aan zee, tante werkt, andere tante en nonkel zijn in Frankrijk en ik zit hier thuis zonder auto! Bovendien heb ik dus vrijdag examen en kan ik men tijd eigenlijk best wel daar aan kwijt!
Ik moest hem deze namiddag terug bellen om af te spreken, maar ik weet dus zelf niet of ik op stal geraak! 's Avonds kan ik met men vriend mee, maar die werkt overdag en de DA werkt dus niet 's avonds.
Ik had voorgesteld dat hij naar de stal belt, en gewoon met 2DA's komen en paard uit stal halen. ze staat prima stil en is ontzettend braaf, maar om een of andere reden vond hij dat geen goed idee. En dan zei hij dat hij het ontzettend druk had ook, naja das niet mijn probleem lijkt me..
Bokt, wat moet ik hier nu mee?!