Jeurings DA heeft fout gemaakt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Feria

Jeurings DA heeft fout gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 19:34

Ik vind dit best vervelend, maar ik zit nu in mijn herexamens. Ik heb nu vrijdag examen en mijn week zit dus behoorlijk vol.
Nu is onze merrie vorige vrijdag 19/8 gekeurd voor verkoop, ze was helemaal goed gekeurd en de kopers komen aanstaande zaterdag onze merrie halen.
Nu krijg ik gisteren telefoon van de keurings DA dat er een probleem is en dat er 1 foto van de kogel van een van de voorbenen niet laad op de computer.
Hij wil dus een nieuwe komen maken, zodat ze keuring volledig is. Dat begrijp ik op zich wel, maar dat is voor mij dus echt wel een probleem!
Normaal zou hij vandaag komen, maar ik heb autopech (koelvloeistof die er uit loopt, god mag weten hoe dat weer komt >;) )
dus heb ik hem moeten afbellen. mijn moeder, zus en vader zitten aan zee, tante werkt, andere tante en nonkel zijn in Frankrijk en ik zit hier thuis zonder auto! Bovendien heb ik dus vrijdag examen en kan ik men tijd eigenlijk best wel daar aan kwijt!
Ik moest hem deze namiddag terug bellen om af te spreken, maar ik weet dus zelf niet of ik op stal geraak! 's Avonds kan ik met men vriend mee, maar die werkt overdag en de DA werkt dus niet 's avonds.

Ik had voorgesteld dat hij naar de stal belt, en gewoon met 2DA's komen en paard uit stal halen. ze staat prima stil en is ontzettend braaf, maar om een of andere reden vond hij dat geen goed idee. En dan zei hij dat hij het ontzettend druk had ook, naja das niet mijn probleem lijkt me..

Bokt, wat moet ik hier nu mee?!

Ocean_Child

Re: Jeurings DA heeft fout gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:38

Heb je niet een stalgenootje die je paard even kan vasthouden? Ik neem aan dat jouw paard niet de enige daar is :+

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:54

Heel simpel, niet jouw probleem. Zij hebben een fout gemaakt en zij zullen dus jou tegemoet moeten komen. Kun jij niet dan kun jij niet. Dan maar een week (of 2 of meer) later, ze is goedgekeurd dus zal de foto daar niks aan veranderen, dan maakt het ook niet zoveel uit als die foto verlaat is lijkt me.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:22

Zulke foutjes kunnen gebeuren natuurlijk
Ik zou een vriendin of stalgenoot bellen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:40

Kun je niet gewoon tegen de stalhouder zeggen en vragen of hij aanwezig wil zijn om de keurings DA te helpen?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 11:19

Ik ga dadelijk bellen dat ik echt niet kan komen. De staleigenaar is inderdaad een ganse week aanwezig, maar die is nu druk met het zetten van de binnenpiste, dus ik weet niet of hij gaat willen/kunnen helpen.
Maar ja, hij moet zich maar zelf regelen vind ik..

edit: net gebeld en gezegd dat het echt niet gaat. Hij gaat met een collega komen en als het nodig is hulp vragen aan de staleigenaar.
Laatst bijgewerkt door Feria op 23-08-11 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:21

Is er op stal echt helemaal niemand die dat even voor je wil doen?
Het is wel degelijk jouw probleem want geen volledig rapport = niet goedgekeurd. Als ik de koper was zou ik toch echt op die foto wachten vooraleer ik het paard betaalde.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 11:24

Rapperijder schreef:
Is er op stal echt helemaal niemand die dat even voor je wil doen?
Het is wel degelijk jouw probleem want geen volledig rapport = niet goedgekeurd. Als ik de koper was zou ik toch echt op die foto wachten vooraleer ik het paard betaalde.

Ik heb net mijn laatste post aangepast. Hij gaat het zelf doen.
We staan maar met 3 pension mensen en we gaan allemaal 's avonds naar de paarden, dus overdag is er normaal niemand. Gelukkig is de eigenaar nu thuis aan het werken, dus kan hij helpen als het nodig blijkt.