Op 7 Augustus 2009 vond ik een onwijs leuke D-pony merrie genaamd Tresor en ik mocht haar verzorgen. Toen stond ze in Raalte. Ik heb haar ongeveer 4 maanden verzorgt en vond haar echt geweldig, het ging supergoed. Toen was ze 4 jaar, dus inmiddels is ze 6 denk ik. Haar schofthoogte was toen volglens mij 1.49 m.
De dochter van de eigenaar reed altijd springwedstrijden met haar en ik zou dat na een tijdje waarschijnlijk ook gaan doen (is er dus niet van gekomen). Ik ging altijd mee op concour en dat was echt een hele leerzame ervaring voor mij.
1 keer omdat ik niet kon ging ik niet mee naar concour. En de volgende dag op 8 December 2009 kreeg ik ineens een e-mail van de eigenaresse dat iemand op concour haar wou kopen, de volgende dag werd ze gelijk opgehaald. Het was een schok voor me, er was niet aan me verteld dat ze te koop stond o.i.d. vond het echt heel erg jammer maar ik wist dat ze vast een mooi nieuw thuis kreeg en dat er goed voor haar gezorgd wordt.
Maar nu ben ik toch heel erg benieuwd waar ze nu staat, toen ze werd verkocht werd me verteld dat ze naar Almelo ging, maar heb geen idee of ze daar nu nog steeds is of dat ze alweer ergens anders staat. En ben ook heel erg benieuwd hoe het nu met haar gaat en hoe ze het nu doet enzo.
Hier zijn wat foto's (sorry als sommige wat onduidelijk zijn
)1. Lief koppie!

2. Drafje.

3. Lekker rijden.

4. Goedzoo!

5. Eerste keer in het weilandje, oren in de nek en toen...

6. ...Bok!! Die zag ik toen niet aankomen, 1e keer dat ze bij me begon te bokken.

7.

8. En lekker uitstappen!

Hopelijk hebben jullie er wat aan en ik hoop nog een keer iets te horen over Tresor.