Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faya_barock schreef:Hoi hier kan je naar alle Luna's zoeken die er in het stamboek opgenomen zijn maar als je geen romeins cijfer weet dan wordt het wel lastig zoeken, maar het is te doen als je even tijd hebt.
Als je dan een Luna geopend hebt kan je onderin zien of ze nakomelingen heeft en als jouw paard opgenomen is in het stamboek dan zou je de vader Zam ook in de stamboom moeten zien staan.
Even puzzelen maar wel leuk
http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-p ... olPRE.aspx
zazaza schreef:de stamboek naam van Zam is Redondo..... dat zoekt makkelijker
flappie2 schreef:zazaza schreef:de stamboek naam van Zam is Redondo..... dat zoekt makkelijker
Die naam komt me wel bekend voor, maar is Redondo niet die bruine hengst die ze heeft? Want hij staat gewoon onder de naam zam in het stamboek, volgens mij staat de naam van M. Galliard er bij.
Ff kijken hoor...... Volgens mij is dit het levensnr. van Zam 190101002007713 geboortedatum is 08/05/1992. Zijn moeder is Yumbo V en zijn vader is Zambra IV.
Of heb ik nou het verkeerde paard voor me?
Zapata schreef:Niet dat ik perse alle papieren in handen zou willen hebben, maar was wel leuker geweest..
Want mijn paardje is er voor mij geen cent minder of meer waard door..en zou m ook voor geen goud meer willen missen..
flappie2 schreef:Zapata schreef:Niet dat ik perse alle papieren in handen zou willen hebben, maar was wel leuker geweest..
Want mijn paardje is er voor mij geen cent minder of meer waard door..en zou m ook voor geen goud meer willen missen..
Mijn paard is mij ook geen cent minder of meer waard. Maar het zou wel heel leuk zijn om de juiste papiertjes erbij te kunnen krijgen indd.
Daarom waag ik een poging, want niet geschoten is altijd mis. En anders vraag ik een cruzado certificaat aan.
In een van de berichten hier boven staat de link. Je kan het chip nummer intikken en dan kijken of je paard naar voren komt.