Rijbroek online bestellen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beginnerrr

Rijbroek online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 08:32

Ik wil er graag een rijbroek bij, maar is het handig om dat online te bestellen of kan ik toch beter naar de ruiterzaak in de stad gaan, zodat ik kan passen? Zitten rijbroeken al snel goed of is het nog best lastig om een lekker zittende rijbroek te vinden?

lovey_ou

Re: Rijbroek online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:15

Ligt eraan hoe veel eisend je bent. Maar Imo maakt het niet zo heel veel uit als je weet wat je precies wilt. Mocht je je eerste rijbroek willen kopen kan je misschien beter naar een ruiterwinkel gaan zodat die je kunnnen helpen :j
Eventueel kan je de broeken in een winkel kopen en dezelfde broek bijv op internet kopen voor misschien wel minder.

Kelllyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:12

ik had laats hier op bokt een paardrijbroek van panterprint met dekje wat erbijhoort van panterprint gesien
ik vond die panterpaardrijbroek wel iets,
maar ik kan het niet op site's vinden
weet iemand misschien waar je die kan kopen of bestellen ?

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:06

Er zijn mensen die alle rijbroeken van 1 merk hebben en een bepaald model, als je dan je maat weet kan je deze heel goed online kopen :j niet alle rijbroeken vallen hetzelfde dus als je zeker wilt weten of een merk goed bij je zit dan moet je gaan passen.

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:27

ik hou er niet van om rijbroeken online te kopen, als ze dan niet passen krijg je weer een heel gezeur!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:29

Ik koop al mijn rijbroeken online! Maar wel van 1 merk, want daar weet ik mijn maat van haha en dat past ook altijd :P

Niceee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:32

Als je nog niet weet welke broek je wilt hebben, dan zou ik even gaan passen. Er zit namelijk veel verschil in bijv. stof en pasvorm. Ook qua maat valt niet ieder merk hetzelfde en ook lang niet alles zit even fijn. Als je wel precies weet welk merk en type je wilt dan kan er weinig misgaan met online bestellen.

Kelllyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:36

weet iemand misschien waar je panterprint paardrijbroeken online kan bestellen ?

Niceee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:10

Off topic @Kelllyy: je hebt vandaag al ontzettend veel berichten geplaatst over je panterprint rijbroek in allerlei topics. Heb even geduld en hou alsjeblieft op met overal dezelfde vraag te stellen..

Beginnerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 21:32

Bedankt voor jullie reacties, ik ben vanmiddag bij een ruiterzaak geweest en heb een broek gekocht.