Ik zit met iets waarvan ik niet goed weet wat ik ermee moet... Via mp zag ik een advertentie waarin een complete paardenzet werd aangeboden. vp was 120 excl verzenden.
volgens de foto's gaat het om minimaal een zadel, een hoofdstel, wat dekjes, rijbroeken, leren laarzen. Ik heb gemailt over het zadel en er werd mij verteld dat het een Kloster Schonthal zadel was en dat alle spullen in zeer goede staat waren.
Nou heb ik betaald en gevraagd wat er allemaal bij zat. Kreeg ik het volgende terug:
GA MORGEN EEN PASSENDE DOOS HALEN, INGEPAKT EN DIRECT NA U OPGESTUURD U ZULT OPKIJKEN VAN DIT UITGEBREIDEN EN COMPLETEN SET, WANT HET IS MEER DAN OP DE FOTO S BIJVOORBEELD; DRAAG MUUR BEUGEL, ZADEL GEHEEL COMPLEET, MEERDERE SABRAKS, HOOFD STEL, HALSTER, KLEDING. LEREN RIJLAARZEN ENZ U ZAL ZEER ZEKER DIK TEVREDEN ZIJN MET DIT MATRIAL DE BUS MET LEER OLIE DURF IK ER NIET BIJ IN TE PAKKEN, BANG DAT GAAT LEKKEN MVG
Misschien heel onterecht maar ik begin mijn twijfels te krijgen over dit alles, en over of ik ooit de gekochte spullen ga ontvangen... Wat denken jullie hierover?
Ik ben nogal achterdochtig van nature en zou hier dus vanaf zien .
Gaat zo moeilijk als je al betaald hebt
Rachelll
Geplaatst: 21-08-11 21:17
O jee... Ik zou ook mijn twijfels krijgen. Wij zijn ook een keer opgelicht. Achteraf hadden we beter op moeten letten. Gegoogled op reknr en ook de naam bleek een oplichter. Opvallend ook dat persoon maar 1 dag actief was...
Hoop echt voor je dat het gewoon geleverd wordt...
Lottexxx
Geplaatst: 21-08-11 21:18
Wel erg weinig voor zoveel, denk dat je lang kan wachten..
AnneJa
Geplaatst: 21-08-11 21:18
Ow, je hebt dus al betaald? Anders had je misschien eerst een kleiner bedrag kunnen versturen en als je hebt het de rest opsturen... Hoop voor je dat je het krijgt
Michelle0601
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-11 21:19
zie hier het gehele mailcontact. Heb mailadressen en andere gegevens weggehaald ivm privacy...
x_MAARTJE
Geplaatst: 21-08-11 21:19
Over het algemeen zegt men wat te mooi lijkt om waar te zijn, is vaak ook te mooi om waar te zijn... Maar laten we hopen dat je gewoon heel veel geluk gehad hebt met deze koop!
maartje_h
Geplaatst: 21-08-11 21:19
Vraag anders of het alsnog mogelijk is dat je het op komt halen ipv versturen. Vaak kun je dan al wel aan de reactie zien ( als die er al komt ) of het oplichting is of niet.
Destination
Geplaatst: 21-08-11 21:20
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het ooit gaat ontvangen
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 21-08-11 21:20
oei dat wordt spannend. even afwachten dus of je wat krijgt en wat het allemaal is. Niet gelijk het slechtste denken van de medemens. Er zitten ook wel goeie tussen.
ik hoop het ook echt..... anders ben ik 135,- armer geworden door te vertrouwen op onbekenden maar vond het mailcontact zo raar dat ik toch *na betaling* begon te twijfelen...