Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
quartel schreef:Als er word gezegd in nieuwstaat dan ga ik er ook van uit dat het compleet is.
Van een bilkoord hoort er maar 1 te zijn en als de singel nog na gestuurd word zonder dat er verzendkosten bij gaan komen voor de koper dan denk ik toch dat het netjes opgelost is niet?
Er zijn verkopers die er een potje van maken, maar er zijn ook kopers die moeilijk kunnen doen om niets.
Ik wil dat in dit verhaal maar in het midden laten.
macholoverr schreef:Als ik haar aan geboden heb om de deken terug te kopen wat ze niet wauw & gedaan heeft wat ze wauw, dus de andere deken singel op sturen dan vind jij dat ik niet mijn best gedaan heb? ik vind het schuld van bijde ik had dingen moeten vermelden maar ben haar zeker gemoed gekomen (vind ik te minste)
merenque schreef:Ik vind dat, als je de deken retour mag zenden en je je geld terug kan krijgen, de verkoper jou een eerlijke kans geeft om de deal terug te draaien. Als je zelf de deken tenslotte wil houden is het je eigen keuze.
Als verkopende partij vind ik wel dat je voortaan zulke dingen moet vermelden.