Hee,
Ik heb al wat info gekregen op hetpaardenspel.nl, maar ik weet het nog altijd niet zo heel goed, dus ik stel m'n vragen hier ook nog eens een keertje.
Ik ben een meisje van 16 jaar, en ik rijd een pony van 7 jaar in de LRV in België (waar ik ook woon). Omdat ik 16 ben, en in België de regel is dat je maar tot 16 jaar bij de pony's mag rijden (ja, je kan bij de paarden starten, maar ze zeggen dat je daar altijd wordt benadeeld), wil ik graag in Nederland komen rijden.
Ik heb dus al info gekregen, en ik ga naar Brabant rijden, de club weet ik ook al.
Wat mijn moeder al het belangrijkste vindt, hoeveel kost het om te starten bij de KNHS, welke dingen moet je zeker betalen?
Hoeveel kost het meten, want op de site hbe ik gelezen dat je je pony moet laten meten tot hij 8 jaar is.
Waar vind je de wedstrijden (of geeft je club dat aan)?
Waar kan je je inschrijven (of doet je club dat)?
Hoe zit het met de dressuurproeven, jullie hebben 4 dressuurproeven (mss meer), en als je 2 proeven op een dag moet rijden, welke moet je dan rijden? 2x een verschillende, of dezelfde, of geeft de wedstrijd dat aan?
Je pony moet ingeknot zijn, moet de staart ook bovenaan gevlecht zijn of niet?
Ik rijd in België L1, wat overeenkomt met jullie L1, moet ik dan terug in de B starten, of mag ik gelijk L1 doen?