vragen mbt wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suvan

vragen mbt wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 00:16

Ik heb een aantal vragen mbt wedstrijd:

* ik zie wedstrijden op de kalender staan met daarin: selectie midden of zuid...wat betekent dat? Kan ik me hiervoor inschrijven of is dat een wedstrijd apart?

* Is het beter om in het begin voor één proef in te schrijven ipv gelijk twee? Of is jullie ervaring hierin anders?

* Inschrijven binnen je regio, maar moet dit ook binnen je kring? Ik verneem namelijk dat sommigen in twee kringen inschrijven wanneer je net op de grens woont?

Er zullen vast nog meer vragen komen, maar ik hoop dat iemand al de antwoorden op deze drie heeft, ik kom niet verder met de zoekfunctie :o

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 00:36

suvan schreef:
Ik heb een aantal vragen mbt wedstrijd:

* ik zie wedstrijden op de kalender staan met daarin: selectie midden of zuid...wat betekent dat? Kan ik me hiervoor inschrijven of is dat een wedstrijd apart?

* Is het beter om in het begin voor één proef in te schrijven ipv gelijk twee? Of is jullie ervaring hierin anders?

* Inschrijven binnen je regio, maar moet dit ook binnen je kring? Ik verneem namelijk dat sommigen in twee kringen inschrijven wanneer je net op de grens woont?

Er zullen vast nog meer vragen komen, maar ik hoop dat iemand al de antwoorden op deze drie heeft, ik kom niet verder met de zoekfunctie :o

vraag 1 midden zuid nl denk ik en selectie zijn een antal wedstrijden en wie dan op allemaal die wedstrijden gemiddeld het best rijd wint ! maarje kunt daar best tussen start maar dan alleen voor winst en niet voor lintjes
vraag 2 maakt niet uit ik deed altijd 2 heb je nog een herkansing en aangezien je in beide proeven de basis herhaalt is het niet zo dat j e heel hard op de een oefent en de ander links laat liggen
vraag3 je kunt inschrijven in het hele land en zelfs in het buitenland als je wilt !
maar zou iemand mij kunnen vertellen wat kringen zijn ? wat ze er mee bedoelen ????
(soort regio denk ik )

suvan

Re: vragen mbt wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 00:42

onze regio bestaat uit drie kringen: zuid, midden en noord

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 09:35

Nog iemand die mij kan helpen?

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:19

suvan schreef:
Selectie wedstrijden zijn wedstrijden om je te selecteren voor de kampioenschappen. Jij valt onder de kring midden. Meestal zijn er in de zomer 6 selectie wedstrijden waarvan de 3 beste tellen om je te selecteren. Stel dat je eerste wordt krijg je 1 punt wordt je tiende 10 punten. Degene met de minste punten selecteren zich het hoogst.

Of je 1 of 2 proeven wilt rijden moet je zelf bekijken. Meestal rij ik 2 proeven omdat ik zoiets heb van ik ben er nu toch. Maar mensen die meerdere paarden hebben of degene die teveel winst punten hebben rijden er vaak maar 1. Meestal rij je de 2e proef ook bij een ander jurylid. Wel is het handig om je af te vragen of je het volhoudt om 2 proeven te rijden. De tweede proef is vaak 10 minuten later dan de eerste.

Meestal mag je je inschrijven waar je maar wilt, het is maar net hoever je zelf wilt rijden ;) Als ze geen mensen toelaten van buiten de regio staat dit in het vraagprogramma. Deze kun je vinden op wedstrijdplatform.nl Succes ermee!!

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 11:28

super, bedankt voor de antwoorden

Denisedewith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 23:41

passie schreef:
suvan schreef:
Selectie wedstrijden zijn wedstrijden om je te selecteren voor de kampioenschappen. Jij valt onder de kring midden. Meestal zijn er in de zomer 6 selectie wedstrijden waarvan de 3 beste tellen om je te selecteren. Stel dat je eerste wordt krijg je 1 punt wordt je tiende 10 punten. Degene met de minste punten selecteren zich het hoogst.

Of je 1 of 2 proeven wilt rijden moet je zelf bekijken. Meestal rij ik 2 proeven omdat ik zoiets heb van ik ben er nu toch. Maar mensen die meerdere paarden hebben of degene die teveel winst punten hebben rijden er vaak maar 1. Meestal rij je de 2e proef ook bij een ander jurylid. Wel is het handig om je af te vragen of je het volhoudt om 2 proeven te rijden. De tweede proef is vaak 10 minuten later dan de eerste.

Meestal mag je je inschrijven waar je maar wilt, het is maar net hoever je zelf wilt rijden ;) Als ze geen mensen toelaten van buiten de regio staat dit in het vraagprogramma. Deze kun je vinden op wedstrijdplatform.nl Succes ermee!!

Ik heb hier niets meer aan toe te voegen :D