Een tijd geleden zat ik met het luxe probleem dat ik niet wist welke weide ik op ging.
Nu een goed half jaar later zit ik met het probleem dat ik er alleen voor kom te staan. De dame in kwestie met wie ik de weide huurde haakt af waardoor er 2 stallen vrij komen.
Nu wilde ik graag de andere stallen verhuren ( mede omdat iemand dan mijn pony tijdens de week zou kunnen voederen aangezien het niet gaat met mijn studie ) en dat hij ook niet alleen komt te staan ( er staan wel andere paarden 'rond' )
De vraag is HOE moet ik een brief / advertentie opstellen waarin ik bepaalde dingen duidelijk maak maar ook op een zacht mogelijke manier vertel dat mijn ouders laatste oordeel hebben en een beetje terugtrekkend zijn bij 'nieuwe' mensen ( wie weet betalen ze niet, we willen geen zever , ... )
Wat ik kan bieden is +- 1,5 tot 2 Hectare land afgezet met 4 soms 5 lagen stroomdraad . elektriciteit
2 stallen ( 1 van 3,5 op3,5 de andere 3,5 op 5 ) voerbak voorzien
Waterpomp
steen aan de stallen
afdak aan de stallen
Ruimte om een kast en eventueel wat hooi of vlas te stallen
mogelijkheden om afdak uit te breiden om daar ook een opslag te maken
Ook is de weide gelegen in bosgebied , je hoeft niet over de straat ( langst achteren) en op 5 min wandelafstand van een manege, en op 1 min een piste voor 25 euro per maand met alle gerief bij.
de weide ligt afgelegen van de 'drukke wegen' maar er is wel goede passage van wandelaars
je rijd er heen via de tuin van andere mensen ( servitude weg ) maar je kan langst achteren ook wel binnen
De weide ligt NIET nat na al de regen die hier in BELGIE is gevallen .. wat een wonder is. Gras groeit goed en we hebben een half jaar bezig geweest met deze wij jacobskruid vrij te maken wat nu hopelijk wel gelukt is.
Naar de toekomst toe is er misschien mogelijkheid om een extra deel bij te huren van een halve Ha