Mijn dochter heeft maar 1 wens: weten waar onze pony Speedy vandaan komt en hoe oud hij is (ca. 14 jaar). Wij hebben hem in oktober 2010 gekocht van manege de Mustang in Zuid Beijerland Het is duidelijk dat hij het nodige heeft meegemaakt. En we zouden graag iets meer over zijn verleden te weten komen! Groetjes, Annemieke
dan moet je eerst een foto op www.mij album zetten en dan kan je daarna een berichtje maken en dan moet je om img drukken en dan op plakken en dan als het goed is staat de foto er dan bij als je het bericht geplaatst hebt
Daphne__
Geplaatst: 26-10-11 00:28
Www. Imageshack.us
Daar bladeren, dan uploaden. Als hij klaar is krijg je de foto te zien, daar klik je met je rechtermuisknop op en doe je ''eigenschappen'' helemaal onderaan. Dan kopiëer je hetgeen wat bij; Adress (URL) staat.
Dat doe je tussen [img]FOTO[/img] en dan staat je foto op bokt
Ik ken wel een Speedy. Dat was een springpony. Ik weet niet of de Speedy die jullie bedoelen ook een springpony is? Heeft u misschien een foto? Dan heb ik zo gezien of hij dat is.
nynke_aafke
Geplaatst: 01-11-11 19:44
stuur mij anders even een foto via e-mail dan kan ik hem er wel even opzetten.
stuur me eerst even een pb als je dit gelezen hebt, dan kun via die weg mijn e-mail adres krijgen