Wil duidelijk aangeven dat ik hierbij niemand voor de kop wil stoten en dat ik iedere mening waardeer. Wil hierbij alleen een open gezonde discussie openen waarbij iedereen hun eigen mening kan geven en delen.
Naar mijn mening vind ik de Kampioenschappen teveel op 1 wedstrijd wegen. Het moet allemaal op die dag gebeuren en iedereen traint zich daar naar toe. Maar het is en blijft een momentopname. Je moet je maar net 2 dagen van te voren ziek voelen, of beide je dag niet hebben. Naar mijn mening weegt de kampioenschap dus teveel aan 1 dag = 1 resultaat.
Waarom niet n.a.v. de 3 tot 6 selectiewedstrijden de beste drie resultaten aanhouden en daaruit de beste combinaties doorsturen naar de Nederlandse Kampioenschappen? Dat geeft alleen maar aan dat er een goede en constant goed presterende combinatie door mag en niet afhankelijk is van 1 moment. Want een paard is geen machine, maar een levend wezen.
Wat vinden jullie?
( goed je paard moet er idd maar langs gaan, maar toch is het zuur dat je hierdoor je proef niet hebt kunnen rijden)