anderhalf jaar geleden kreeg ik mijn eerste pony: Sundance. een 4 (of 3) jarige merrie van 1.44 die net was beleerd. nou goed, ik had haar, maar laten we het er op houden dat het helemaal niet goed ging, dus ze moest weer weg. voor mij is het altijd een beetje vaag gebleven waar ze precies heen ging, maar volgens mij werd ze aan een handelaar verkocht. nu wil ik heel graag weten waar deze beauty is. en of het goed met haar gaat. dit zijn foto's van haar op het moment dat ze verkocht is: http://www.mijnalbum.nl/Foto-KJ8S8F6F.jpg
ik hoor het graag als je weet waar ze nu verblijft, of andere informatie over haar weet.
Groetjes Nynke
Missestelle
Geplaatst: 17-08-11 19:22
Hallo,
Ik werk op Manege Klein Oever in Balkbrug. Wij hebben een manege pony Sundance op onze manege staan. Weet je toevallig ook de volledige naam van Sundance? Op het papier dat wij hebben heet onze Sundance: Amigo's Sundance. Op de manege heet zij gewoon Sundance. Het gaat heel goed met haar en ze heeft het erg naar haar zin
ja! ik ben er echt zoo blij mee! ik was al een poosje op zoek, maar nooit aan gedacht om het hier te plaatsen. wat een geweldig forum is dit toch *zucht*