Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Maar dan moet ik kijken hoe dat hier geregeld is. Of ze dan perse lid moet zijn van de ponyclub hier in Maarssen.
(en geen wedstrijdpaard, hij wil niet van huis weg). Dus daarom denken we aan een C over anderhalf jaar. Dan zal ze minimaal 120 cm zijn (even naar haar groeisnelheid gekeken) en dan moet ze daar toch op passen denken we. En wrs zal ze nooit zo groot worden, ik ben ook maar 159. En als ze zo slank blijft kan ze zeker tot haar tienerjaren met een C-pown doen.
maar ze wordt nog vast gehouden door de instr in alle gangen. Weet niet of dat aan dochter ligt of aan de pony (die is vrij jongm 5 geloof ik en soms wat snel). Daarbij vind hij dat als ze een pony krijgt (wij denken met haar verjaardag in december) ze in het voorjaar in principe zo ver zou moeten kunnen zijn om een wedstrijdje te rijden. (Niet om te pushen maar meer qua nivo) dus dat ze idd zelfstandig de pony kan rijden. En zeker met haar karakter. Want ze vind wedstrijden gewoon leuk om te doen (ook bij turnen bijv). Is dat een gek gedachte?
(ik zei al, ze legt de lat hoog. Dit is les nr 10 geloof ik
Maar ik had tegen haar gezegd dat als ze iets nieuws wilde ze dit moest overleggen met instr. Nu mag ze dus galoperen zaterdag maar er is wel gezegd dat pown daarin niet makkelijk is. Dat geeft haar dus niks
)

Ik zou ook voor eerst Bixie kiezen puur om haar nog even te 'beschermen' (al is dat niet helemaal het juiste woord)
) om een grotere te nemen dan dat je nu een 'te grote' koopt.