foto's uvex cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

foto's uvex cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 22:44

Ik wil misschien een uvex cap aanschaffen, maar kan er niet echt een idee bij krijgen hoe die modellen staan te paard (krijg er soms meer een fiets-cross helm idee bij :P ) en zo op zich hebben ze ook niet echt een 'dressuuruitstraling' om het zo te noemen. Nu rijd ik voornamelijk dressuur, dus ik vind dat het wel een beetje moet staan...en nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn met een uvex cap en daar foto's te paard van hebben? Springoutfit mag uiteraard ook...

xSimonee

Re: foto's uvex cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:21

Ligt eraan welk model, meisje op de manege heeft een soort zilverachtige en dat ziet er dus echt niet uit, net een fietshelm!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 12:23

Ja, daarom dus ... :)

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:00

In mijn profiel staan foto's met een bruine Uvex. Kan charmanter, maar wat zit ie lekker zeg!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:23

In het topic in mijn onderschrift kun je ook een paar foto's vinden van mij met mijn bruine, ga met Mrijn mee. Het is echt een hele fijne cap, zelfs met temperaturen boven de 30 graden.

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:29

heb hem ook, alleen helaas geen foto's van. Ik heb een bruine, gewonnen bij Bit. Ik was hem vergeten uit mijn kast te halen toen ik op vakantie ging en moest mijn oude 'normale saaie' cap uit de schuur meenemen. Daar heb ik mee gereden, en toen ik mijn uvex weer op zette verbaasde ik me hoe licht en prettig die was. Vind alleen de binnekant mooier dan de buitenkant haha!