Op zoek naar foto's en vorge eigenaar dolitha z GEB 12-06-04

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shimami

Op zoek naar foto's en vorge eigenaar dolitha z GEB 12-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 14:50

Hallo 19 mei jl hebben wij dolitha z gekocht voor onze dochter maar door dat somige mensen zeggen dat er iets niet klopt aan haar loop ,ze loopt als een tuiger heeft de bouw van een tuiger .. Galoperen kan ze haast niet en raakt in paniek als je benen geeft! onder het zadel is ze een draak maar aan de hand en in haar stal de liefste die er is ... Dus dat is het niet ze hangt (nu al) erg aan me dochter en raakt in paniek als zij weg gaat .... We willen haar absoluut niet kwijt alleen wil ik graag weten wat er met haar allemaal is gebeurt ze is ook erg bang van schaduws en in het begin vond ze het eng om een bak in te gaan eigenlijk alles wat een dak heeft (we denken dat ze cloustofobies is) dus een trailer of veewagen drama !!! Ik hoop dat er iemand is die haar kan of ooit van haar heeft gehoord ? Haar vader is dutch capitol en haar moeder olitha z vader van moeder Omar ze heeft een zangersheide stamboek hebben al informatie gevraagd bij zangersheide maar niks nuttigs ......dus wie kan mij helpen aan info al vast bedankt !!

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:54

Hallo!

Een foto of tenminste een beschrijving van het uiterlijk zal meer opleveren;)

Succes!