Fautras 2dehands of Weijer nieuw

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siddieqje

Fautras 2dehands of Weijer nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 14:46

Ik kan een 2dehands Fautras kopen , de versie waar ze gewoon staan en niet diagonaal. 4 jaar oud voor 4800 €

Voor dezelfde prijs heb ik een nieuwe Weijer, maar Fautras is misschien toch wel degelijker dan een Weijer?

Hmm, lastig. Wat is het interessantste?

Urielle

Re: Fautras 2dehands of Weijer nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:55

Ik vind Weijer een zeer degelijke prettige trailer, niet luxe maar wel betrouwbaar.
Fautras heb ik geen eigen ervaring mee.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:22

Siddieqje schreef:
Ik kan een 2dehands Fautras kopen , de versie waar ze gewoon staan en niet diagonaal. 4 jaar oud voor 4800 €

Voor dezelfde prijs heb ik een nieuwe Weijer, maar Fautras is misschien toch wel degelijker dan een Weijer?

Hmm, lastig. Wat is het interessantste?

Wat vindt jij belangrijk??
Voor 4800 euro heb je iets meer dan een kale basistrailer bij Weijer.
Die Fautras is uitgerust met meer dingetjes en daar betaal je voor, ook tweedehands.

Welke zaken vindt jij ECHT belangrijk?

Over de constructie zou ik me geen zorgen maken, Weijer is degelijker dan die Fautras!!

Wilkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:28

Wij hebben ook een Weijer. Een heerlijke, stevige kar. Ik zie vaak trailers rijden waarvan de hele kap heen en weer staat te schudden. Dat is bij de Weijer zeker niet het geval!!! Op de Weijer krijg je, denk ik, ook garantie en op de Fautras waarschijnlijk niet meer!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:20

Persoonlijk vind ik Fautras werkelijk heerlijke trailers, helaas boven budget! tweedehands zijn ze er óf niet óf best duur. Ik heb zelf nu een Atec, heel basis, heel eenvoudig maar een lekkere trailer. Als ik een mooie Fautras zou zien en het geld had ruilde ik zó om...