Gisteren is er iemand komen kijken voor mijn paardje en het klikte met deze vrouw. Dit wil helaas wel zeggen dat ik mijn ventje afsta aan deze vrouw.
Ik heb er erg veel vertrouwen in en dit lijkt me een ideale plaats voor hem om te gaan staan, maar het enige nadeel (er moet toch altijd een nadeel bij zijn
) is dat deze vrouw 3.30 uur van ons vandaan woont.Ik zou Twight zelf tot haar brengen, maar ben nu aan het twijfelen hoe ik dit zou doen.
Twight is gewoon om in de vrachtwagen te staan en dit gaat ongelofelijk goed, maar op de trailer vind hij moeilijker.
Dit is ook vele kleiner enzo..
Ik rijd hij maximum een uurtje rond en geen 3.30 uren wat voor hem een héle reis zal zijn!
Ik dacht eventueel iets rustgevends te geven? Maar hier heb ik geen ervaring mee.
Ik ga zowieso ook raad vragen aan mijn dierenarts, maar vroeg me af of jullie hier voor of tegen waren, en natuurlijk ook waarom...
Groetjes,
Tanja

is wel wat duurder maar ik vond het heel fijn. Je hebt geloof ik ook een injector die je een paar uur van tevoren kan geven, dat was voor mij alleen geen optie ( endurance wedstrijden en om 6 uur in de ochtend weg, dan geef je niet iets een paar uur daarvoor