Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xIRIS17 schreef:Ik wil ook schoenen met stale neuzen, mijn verzorgpony [tinkertje] heeft in een week alweer 3 x op m'n voet gestaan xD ze valt soms letterlijk om. ze is dan ook wel erg jong.
Tigra_ schreef:inplaats van andere schoenen zou je misschien beter aan het werk gaan met de pony zodat ze respect voor jouw en jouw ruimte heeft zodat ze niet meer op je voet gaat staan. 1x kan gebeuren maar 3 x in een week? Zou ik toch eens even vertellen dat je zou niet met andere om gaat.
Bedoel dit niet vervelend ofzo gewoon een tip.
Tinky12 schreef:Tigra_ schreef:inplaats van andere schoenen zou je misschien beter aan het werk gaan met de pony zodat ze respect voor jouw en jouw ruimte heeft zodat ze niet meer op je voet gaat staan. 1x kan gebeuren maar 3 x in een week? Zou ik toch eens even vertellen dat je zou niet met andere om gaat.
Bedoel dit niet vervelend ofzo gewoon een tip.
Met paarden is het gewoon verstandig om veiligheidsschoenen te dragen,opgevoed of niet...als je er veel mee omgaat komt er een dag dat je teen ongenadig in aanraking komt met een paardevoet![]()
Bij jonge paarden is dit risico nog groter al moet ik wel toegeven dat die kleintjes erg goed kunnen mikken en vaak net voorbij het einde van de stalen neus springen,midden op je voet dus![]()
Dus jouw tip is zeker een goede maar daarbij toch zeker een veiligheidsschoen...opvoeden lukt ook niet in een half uurtje![]()