wanneer start wedstrijdseizoen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meisje1987

wanneer start wedstrijdseizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 19:51

hoi,

ik zit er aan te denken om eind dit jaar/begin volgend jaar voor het eerst wedstrijden te rijden.
Echter wanneer gaat het wedstrijdseizoen in? Ik bedoel dus eigenlijk: gaat het gewoon 1 januari in (en moet je dan betalen) of als ik nu een startkaart e.d. aanvraag is hij dan tot volgend jaar rond deze tijd geldig?

En krijg je ook korting als er sprake is van een wedstrijdseizoen van 1 januari-31 december en je start in september of oktober of november? Of moet je dan het volle bedrag betalen?

alvast bedankt voor jullie reacties

Anoniem

Re: wanneer start wedstrijdseizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:11

Je kunt hem nu gewoon aanvragen, maar dan heb er alleen dit jaar nog iets aan.. Per 1 oktober kan je een startkaart aanvragen voor half geld (was tenminste altijd zo) Op zich is de startkaart zelf niet het duurste, dus je kan hem prima nu nog aanvragen, dan kan je het buitenseizoen nog starten. In de paardensport kan er het hele jaar door gereden worden, dus er is niet echt een wedstrijdseizoen.

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 20:17

bedankt voor je antwoord. Maar het nieuwe te betalen seizoen gaat dus 1 januari in?

F_inley

Re: wanneer start wedstrijdseizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:21

ja je moet altijd in januari betalen wanneer je ook je startkaart aanvraagt.