Wie meenemen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Isacintha

Wie meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 21:57

Hallo Bokkers,

Van maanden lurken dan toch een bericht :)

Ik ben opzoek naar een leuk recreatiepaardje. Nou er lijkt veel aanbod op dit moment dus dat zit wel goed. Echter Ik wil graag een objectief iemand meenemen als ik een paard echt leuk zou vinden. Mijn vraag is nu waar haal ik zo`n iemand? Ik ken verder vrij weining mensen die er echt verstand van hebben.
Hebben jullie ideen? Ik zat zelf aan een advertentie te denken hier op bokt of misschien marktplaats. Wie weet zijn er mensen die het leuk vinden en tegen een gerige vergoeding mij willen helpen/adviseren.

Isa.

kleinvosje

Re: Wie meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:01

Rij je nu op een manege? Vraag dan je instructrice eens, misschien wil ze wel mee?

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:05

Ik heb de eigenaar meegenomen van mijn huidige bijrijdpaard omdat ik nu verder geen instructrice of zo heb. Hij heeft een opleiding in Ermelo gedaan en internationaal gesprongen, ideaal! Even een stipje, ben wel benieuwd naar tips van Bokkers!

Isacintha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 22:05

Nee rij niet op een manage. Heb on and off zo`n 20 jaar paard gereden en verschillende gehad maar ik wil toch graag iemand mee, echter zoals ik zei ken niemand die er genoeg verstand van zou hebben.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:07

Het is ook verstandig iemand mee te nemen. Ik weet niet waar je woont, wellicht kun je hier een oproepje plaatsen. ik wil je eventueel ook wel helpen...?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:48

Je kan een oproep hier op bokt plaatsen bij EA-GZ, als je daarbij in de advertentie zet waar je wilt kijken of waar je woont dan zullen er zeker wel mensen reageren.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:49

Op marktplaats staan ook wel vaak advertenties van mensen die je daarbij kunnen helpen.

queens29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 03:19

Isacintha schreef:
Hallo Bokkers,

Ik ben opzoek naar een leuk recreatiepaardje. Nou er lijkt veel aanbod op dit moment dus dat zit wel goed. Echter Ik wil graag een objectief iemand meenemen als ik een paard echt leuk zou vinden. Mijn vraag is nu waar haal ik zo`n iemand? Ik ken verder vrij weining mensen die er echt verstand van hebben.
Hebben jullie ideen? Ik zat zelf aan een advertentie te denken hier op bokt of misschien marktplaats. Wie weet zijn er mensen die het leuk vinden en tegen een gerige vergoeding mij willen helpen/adviseren.

Isa.

goed dat je iemand mee wilt nemen! Ik was toen met mijn vriend, en zo had ik een paardje gekocht die heel erg ziek was en uiteindelijk verleden jaar heb moeten laten inslapen

queens29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 03:21

ja je zou zoals hierboven al gezegd word , hier een oproep kunnen plaatsen toch

LoveaHaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:25

ik weet niet of je op les zit of dat er in de buurt een manege is daar kun je vragen aan de eigenaar of je rijinstructeur ofzo

zet een advertentie op marktplaats ofzo genoeg mensen die je waarschijnlijk willen helpen mis ook wel gewoon gratis

xIRIS17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:16

queens29 schreef:
Isacintha schreef:
Hallo Bokkers,

Isa.

goed dat je iemand mee wilt nemen! Ik was toen met mijn vriend, en zo had ik een paardje gekocht die heel erg ziek was en uiteindelijk verleden jaar heb moeten laten inslapen

Dat is echt erg, echt zielig..
Dus zeker iemand meenemen, zeer verstandig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:29

Heeft een kennis of vriend iets met paarden? :)
Dan kunnen die vast wel met je mee!
Of een familielid :)

friespaard12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 06:41

inderdaaad iemand meenemen bijvoorbeeld een bokker;-)
of familie/kennis

tientje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:19

Ik zou een oproepje plaatsen hier, of misschien naar een manege in de buurt? Daar willen ze je misschien ook wel helpen.

stephanie404

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:28

Laat hem altijd door een dierenarts nakijken zo kom je niet voor verrassingen te staan!!