Buitenrit/strandrit manege de Zwaanhoek aanrader? (anders?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMelissaa

Buitenrit/strandrit manege de Zwaanhoek aanrader? (anders?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 20:44

Heeft iemand ervaring met deze manege of eventueel een andere manege in de buurt van Zoutelande?
Ik zou graag deze week een buitenrit/strandrit willen maken maar er zijn hier zo ontzettend veel maneges. De zwaanhoek lijkt me wel wat maar ik zou het graag horen van mensen die er zelf al een keer hebben gereden. :j

Alvast bedankt.

rb_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:57

Ik ben ongeveer 6 jaar geleden een week op ponykamp geweest bij manege de zwaanhoek. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad en de strandritten die we tijdens die week gemaakt hebben vond ik super! Weet natuurlijk niet of het nu nog zo is maar kan me niet voorstellen dat ze de ritten veel veranderd hebben.

sifra1998

Re: Buitenrit/strandrit manege de Zwaanhoek aanrader? (anders?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:04

ik vond het een zeer leuke rit ,
er word naar je niveau gekeken en in dat opzicht
word bepaalt in welke groep je gaat en de snelheid.

xMelissaa

Re: Buitenrit/strandrit manege de Zwaanhoek aanrader? (anders?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 13:09

Ik ben helaas niet meer gegaan we kwamen daar net aan om even te vragen hoe en wat maar de strandrit van donderdag avond zat net vol, zaterdag was er overgens nog 1 maar we zouden vrijdag middag al naar huis gaan. Door het weer zijn we zelfs vandaag al naar huis gegaan dus helaas geen strandrit.
Als nog bedankt!

Hier mag een slotje op!