ruiterpaden de elzen in dordrecht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shariff25

ruiterpaden de elzen in dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 13:37

heey
misschien een stome vraag hoor maar zijn de ruiterpaden van de elzen in dordrecht ik heb er nog nooit 1 duidelijk gezien vraag dit omdat er iemand eenboete gehad heeft omdat die niet op de ruiterpaden reed en die was niet misselijk wil het graag voor komen wie kan mij vertellen waar die zijn

laurenphw

Re: ruiterpaden de elzen in dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:20

uhm, je hebt zeg maar een nieuw gedeelte bij de elzen, je komt eerst daardoor als je vanuit dubbeldam naar de elzen gaat.
het ruiterpad loopt vanaf achter de randhoeve, je kunt deze gewoon blijven volgen (er staan bordjes). op een gegeven moment kom je dan uit op een punt waar je naar links & rechts kan. rechts kun je dan op een dijk rijden en links ga je richting de elzen.
als je daar naar links gaat, kun je op een gegeven moment rechts het ruiterpad in.

als het niet duidelijk is, kun je eventueel een privéberichtje sturen (worden wel maar heel af en toe gelezen).

shariff25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 18:32

ik kom vanaf de stevens weg of zuidendijk dus pak de schenkeldijk en dan via de prkeerplaas de elzen in

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:40

Mag ik vragen hoe hoog de boete was? Ik kom daar ook regelmatig en ben nog nooit gecontroleerd
eigenlijk. Maar als ik dit hoor meot ik dus op gaan letten waar ik rij.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:31

idem hier, ik rij er ook al 10 jaar en nog nooit gecontroleerd.... ik heb inderdaad wel gehoord dat er meer gecontroleerd gaat worden dat ruiters echt op de paden blijven. Aan de ene kant snap ik het aan de andere kant zijn die paden echt slecht aangelegd met veel gaten dus meer dan beetje stappen kun je niet

shariff25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 17:29

de boet was 70 euro en als je je id niet kon tonen kreeg je die er ook nog bij ja daarom vraag ik me dus af waar de paden zijn ze zijn zeer slecht aan gegeven vind ik

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:32

OMG en dan ook nog om ID vragen, pfff nou ik ga toch maar eens op onderzoek uit. Loop er ook
veel met mijn hond en kom er regelmatig bosbeheer tegen. Ga dan idd eens even aangeven dat
ze de ruiterpaden wel wat duidelijker mogen gaan aangeven. Vind het ook zeker een misselijk
bedrag!

shariff25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 19:15

ja erg tog die vriendin was ook behoorlijk boos dat was lich uit gedrukt zeg maar maar as er een voetganger op een ruiter pad loop en er gebeurd iets zijn wij te paad nog fout ook terwijl hun verkeerd loper raar toch