Dus ik had het warm en denk hup laarzen uit en een lekker colatje nemen.
......dus niet
ik ben een half uur bezig geweest om 1 laars uit te trekken. Me broer hing aan me been en als ik kracht zette kreeg ik verschrikkelijke kramp in me kuit. wat een gedoe...
het was een hele verlossing toen ze eindelijk uitwaren. ik kon ze zo in de sloot gooien
ik heb ze nog niet zo lang dus echt heel erg ingelopen zijn ze niet.
ik weet niet zeker welk soort het is maar er zit geen rits in wel zo een harde boog aan de achterkant.
is het misschien mogelijk om er een rits in te laten zetten? weten jullie wat dat kost?
ik heb al veel topics gelezen over dit probleem maar dat waren topics uit 2006 en 2007. ik weet niet of de prijsen nu zijn veranderd.
in mijn dorp zit wel een goede schoemaker,maar ik wil niet honderd euro betalen voor een paar ritsen
hebben jullie hier ervaring mee? zo ja waar kan ik het beste de rits laten zetten?
jullie zouden me er erg mee helpen.
alvast bedankt!
ik heb de laarzen van iemand overgenomen maar ik weet niet of je dan nog garantie hebt. ik heb wel de originele doos nog. de garantie hoeft van mij niet perse te blijven. ik dacht al dat het wel duur zou worden ja

Heb ik ze maar toch gehouden zonder rits, alleen altijd zien dat er iemand is om te helpen uitdoen de eerste aantal weken