Ik reed mee, op Mel, een Fjord.
Een paar uur van tevoren naar de manege, Mel gepoetst, gelukkig was hij niet heel erg vies (met een gewone wedstrijd een paar weken geleden wel) en vlechten. Met z'n manen kon ik niks doen, Fjordenkapsel

Toen ik z'n voorpluk wilde vlechten ging hij uiteraard eten (hij doet niks anders

Eerst losrijden in de buitenbak. Het ging, tjsa, wel redelijk. Hij liep wel goed door, deed wat ik wilde dat hij deed, brave pony

Toen nog even op stal gezet, wilde even snel een paar foto's maken

Even stappen in de binnenbak en daarna het proefje in de buitenbak. Mel was weer braaf

Daarna ging een meisje van de 's Gravenhaagse manege erop, eerst losrijden en daarna proefje. Bij haar ging hij ook één keer in de verkeerde galop, zij had het ook niet door, maar verder zag het er netjes uit

Na het proefje Mel even uitgestapt en afgespoten en daarna op stal gezet.
Toen waren de volwassenen van de Manegerie aan het losrijden, om daarna de proefjes te rijden.
Eén paard zag spoken, in de vorm van een paar blikjes die naast de bak lagen (waar de zon op scheen) en sprong elke keer een beetje opzij als ze daarlangs kwam en een ander paard was toen ze aan de proef wilde beginnen kreupel, dus toen werd Sammetje in 5 min. gevlochten, heel snel losgereden en toch nog een goed proefje gelopen

Daarna mensen van de andere manege erop. Reden allemaal heel goed. Degene die op Gin Tonic reed kon hem alleen even niet houden en ging een paar rondjes, niet al te zacht, in galop door de bak (tijdens het proefje kreeg ze hem wel terug).
Daarna was het wachten op de prijsuitreiking. Het was in de tussentijd al vrij laat, m'n vader had 's ochtends nog gezegd "je bent wel voor 6'en thuis he?", ik "dat weet ik niet hoor", dat werd dus 19:30 ofzo

Maar goed, ik was 7e van de 12 met 161 punten, niet echt goed (maar wel hoger dan het andere meisje op Mel

Toen het totaal, de 's Gravenhaagse manege had gewonnen, met de jeugd en met de volwassenen (en dat terwijl ze uit reden..).
Nog even de enige beetje gelukte foto