Ik loop er mee rond op het terrein, in de paddock en de wei en ik rijd er mee.
Als ze vies zijn spoel ik ze af en eens in de zoveel tijd vet ik ze in.
Ik had al het idee dat na een aantal maanden één laars niet echt helemaal goed waterdicht was.
Nu, na een jaar, laat van de andere laars de zool aan de voorkant gewoon helemaal los!
Ben teruggeweest naar de winkel waar ik ze gekocht heb, daar gaf men aan dat dit een bekend feit was en dat ze dan teruggestuurd konden worden naar Dubarry. Hoe lang dat dan duurt en wat dat gaat kosten konden ze niet zeggen ... (vreemd als ze dit vaker bij de hand hebben, toch?).
Ook vonden ze de laarzen er erg gebruikt uit zien. Ja logisch, ze worden intendief gebruikt, maar ik heb ze juist daarom gekocht omdat men mij in de winkel verzekerde dat deze laarzen nauwelijks verslijtbaar zijn!
Wie heeft ook zulke problemen met zijn Dubarry laarzen en hoe heb je dat opgelost?
Via de winkel of rechtstreeks met Dubarry?
Hoe zit het met de garantie op die laarzen? Ik ben helaas (heel dom
) mijn aankoopnota kwijt ...Ik baal er echt enorm van dat laarzen die dik EUR 330 hebben gekost na een ruim een jaar gewoon uit elkaar vallen
! Erg slecht voor zo'n bekend merk met laarzen in die prijsklasse. Snap dan ook niet dat ze als outdoorlaarzen verkocht worden ...Tips, adviezen en ervaringen zijn welkom!