[PG] Zwarte ruin Brooks

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annettje2

[PG] Zwarte ruin Brooks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 01:15

[/b]Gezocht[/b]

Afbeelding

Ik ben op zoek naar Brooks, Brooks is een zwarte ruin van ongeveer 7jaar en 1,60/1,70 meter schofthoogte.
Ik heb met hem een proeftijd van 3 maanden gehad om te trainen om te kijken of hij geschikt was om met mij te rijden, aangezien brooks tijdens het rijden een heel moeilijk paard was. Het ging 2 en een halve maand goed. Tot dat hij het roer omgooide en me er af bleef gooien.Tot het goed mis ging en ze hem meteen verkochten aan een iemand anders.

Ik heb brooks al een jaar niet gezien.
Ik zou heel graag willen weten hoe het met hem gaat.
En of hij er nog wel is.

Als iemand hem herkent en weet waar hij is, zou ik graag wat van U willen horen.
Graag contact opnemen via: annettje-paard-18@hotmail.com

Met vriendelijke groeten, Anne-Lynn Dietz
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-08-11 01:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 01:22

Omdat Overig Nieuws (ON) alleen bestemd is voor paarden nieuws verplaats ik je topic naar Opsporing Verzocht (OV).

ON --> OV

Pienie_

Re: [PG] Zwarte ruin Brooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:59

ahh dat is zielig alleen ik weet het niet

Noemienoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:49

Hij is net gister verkocht naar een handelaar.
Hij stond als manegepony bij ons op de manege.
ik was de eerste die op hem reed.
Hij was best leuk, alleen hij was iets te eigenwijs, en hij ging steigeren en bokken.
Toen het mis was gegaan hebben ze meteen nagedacht om hem te verkopen, omdat het vaker mis is gegaan.
Hij stond bij manege Zilfia's Hoeve in Houten.
Echt net gister ochtend is hij weggebracht. Het was wel een hele aanhankelijke pony is het weiland, dat was wel leuk. De manege zegt dat hij terug gebracht is naar de handelaar waar hij vandaan kwam. Hij is samen met een andere manegepony die niet goed was teruggebracht.

Hij leeft wel nog, en hij stond sinds de lente ongeveer bij ons.
Alleen hij was niet rond de 1,60, 1,70.
Het was gewoon een pony rond de 1,40, 1,50.

Afbeelding

Afbeelding