Ik heb Orthessa een jaar geleasd samen met een mevrouw helaas is die mevrouw na dat jaar gestopt en kon ik het financieel niet opbrengen om haar alleen te leasen, ze heeft geloof ik na mijn leas tijd 2 maanden in de lessen gelopen helaas ging ze om de een of andere reden telkens kreupel lopen, mischien omdat onze manier van rijden anders was dan manage klanten of mischien omdat het echt een giga slim paard was.. mischien express ? Geen idee in iedergeval zoek ik haar.
Ik zou heel graag weten hoe het met haar gaat en waar ze is en mischien als ze een nieuwe eigenaar heeft wat tips geven aangezien ze niet makkelijk in de omgang is. In de stal is het een giga sjagerijn wisselend per dag aangezien ze dus echt giga moodswings heeft. Het meeste probleem hadden mensen met haar met opzadelen ze ging doen heel boos kijken schrapen opzij lopen etc maar als je wist hoe het op te lossen was er niks aan de hand, zo had ze wel meer dingetjes waar een gebruiksaanwijzing nodig was. Met rijden was ze eigenlijk altijd heel lief.. maar een echte merrie dus ze kon zich echt gigantish aanstellen, Anyway hieronder wat informatie over Tessie
Naam: Orthessa
Vader: Orthos
Moeder: weet ik helaas niet.
Stokmaat: ongeveer 168
Kleur: koffievos/donkere vos met bles en sokjes.
Hier onder zal ik eventjes wat foto's plaatsen

Ze is verkocht vanuit manege de eenhoorn, in hoorn noord holland naar een handelaar, ik weet niet precies waar maar aangezien dat al 3 maanden geleden is neem ik aan of tenminste hoop ik dat ze weer door verkocht is.
Please mensen houd de ogen open en help me mn draakie te vinden, ik heb geen intentie om haar te bezoeken als het niet mag en terugkopen zit er all helemaal niet in ik zou alleen zo graag weten hoe het met haar gaat.