Ik moet zeggen dat ik die hele startlijst apart vindt. Bij de tweede proef staat namelijk een tijd die eerder is dan de eerste proef, en daar staan als aanvangstijd en starttijd dezelfde tijden. Neem anders contact op met het secretariaat, die kunnen het prima vertellen.
friendly
Geplaatst: 29-07-11 13:04
De rest van de vragen kan je dan alsnog in 1 topic stellen. Dan staat het wel niet in de OP maar vragen worden ook verder in het topic gelezen
Greentea01
Geplaatst: 29-07-11 13:05
Je kan het beste met degene bellen die de boel organiseerd. Dan weet je zeker dat je de juiste informatie krijgt. Ik vind het ook een vreemde startlijst
nynkeenfred
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 13:06
Oh oke bedankt allemaal (: Maar moet ik dan nu verder gaan in dít topic of me andere topic?
Toch gewoon even bellen. Daar zijn ze secretariaat voor. Hun vinden het echt geen probleem.
nynkeenfred
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 15:49
Marcella_e schreef:
Toch gewoon even bellen. Daar zijn ze secretariaat voor. Hun vinden het echt geen probleem.
Ja inderdaad ik snap het ook niet van mn ouders we gaan mu van het vroegste uit maar ik blijf als het wel kan liever nog een half uur liggen :s ik ga ze denk ik mailen en niks tegen mn ouders zeggen.