Paarden verdriet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Reusje97

Paarden verdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 16:43

Hoi allemaal,

Een tijd geleden heb ik een verzorgpony gehad, een shetlander. Het was een schat van een dier, het kon ook er bokken, maar het was mijn beste maatje geworden. *D Na een lange tijd moest het weg omdat het paard dat erbij stond ging bevallen en er dus anders te weinig plek was. Ik was en ben er nog steeds kapot van dat ze weg is! Ze hadden gezegd dat ze weer terug zou komen maar nu komt ze nooit meer terug. Ik mis haar zo. ;( ;( En denk altijd aan haar als ik bij paarden ben. Moet ik nu opzoek gaan naar een andere verzorgpony of niet? En als ik het doe stel dat ze ooit WEL terug komt. Wat dan? Ik mis haar ontzettend erg. En ook de sfeer die daar hing. Weten jullie misschien wat ik moet doen? ;(

Groetjes Veerle

privace

Re: Paarden verdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 21:51

ooh, wat erg voor je :(:) ,
maar ik denk dat je die keuze zelf moet maken :j .
weet je zeker dat hij ooit nog zou terug komen?
misschien heb ik wel een idee; ik weet natuurlijk wel niet of het gaat :o
je sprak over een pony die moet bevallen,, nou is dat van dezelfde eigenaar?
zoja;; misschien mag je het veulentje wel mee opvoeden :D
en moest de andere pony nog terug komen,
dan heb je geluk
want je bent nog altyd op dezelfde plaats
grtjes

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:08

Heey
wat een vervelend iets zeg :(
Weet je echt zeker dat het shetje niet meer terug zal komen?
Je kan altijd rustig op zoek gaan naar een nieuw verzorgdpaardje, misschien heb je daardoor wat afleiding en wordt het verdriet wat minder.
Als ze dan ooit wel terugkomt, misschien kun je dan nog wat regelen met de eigenaar?

Het is je eigen keuze, maar ik denk zo:
hoe zeker weet je dat ze niet meer terug komt?
Ben je aan een nieuw verzorgpaardje toe, of zal je hoofd nog te veel bij het shetje zijn?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:16

Ja dat is heel vervelend. Maargoed, je kunt er niks aan doen, was niet jouw beessie, en als ik jou was zou ik niet gaan wachten tot hij misschien ooit wel eens terugkomt. Je kunt je beter richten op een andere leuke (verzorg)pony, lekker een band gaan opbouwen met hem, en je hoofd lekker daar bij houden. Dan denk je misschien ook minder aan je Shet.

Heb je nog mooie foto's van die shet? Misschien een leuke uitvergroten en ophangen, met zijn oude halstertje ofzo erbij. Of een foto in een klein medaillon kettinkje.

Cinneke1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:01

Dat is niet leuk. Maar luister naar je gevoel.
Hoe lang is de shet weg. Als hij misschien terug komt is dat pas als het veulen bij de moeder weg kan. Vraag dat gewoon eerst eens. Kunnenze daar geen antwoord op geven dan kan je altijd kijken wat je doet, je wacht nog even of gaat op zoek naar een lieve andere verzorgpony. Maar luister naar je gevoel.

lydiaveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:11

Wat vervelend zeg!! Het is denk is heel belangrijk voor je om dit eerst een plekje te geven. Het is misschien leuk om een leuk fotoboek te maken van je shet of een mooie foto in een mooi lijstje doen. Je zal hem nog heel lang missen en het is belangrijk om te bedenken dat je niet hetzelfde terug krijg. Maar wel iets anders!! Er zijn zoveel paardjes die jou liefde kunnen gebruiken. Als je zeker weet dat de shet niet meer terug kom, dan hoop ik dat je voor een ander paardje ga zorgen.

Succes ermee!! Lydia