[EG] Dublino

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jessicaduke

[EG] Dublino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 15:49

Heey,

Ik weet niet of dit topic in de goede categorie staat maar ik had een vraagje.
Ik heb mijn pony Duke nu 3 jaar en ben er heel erg blij mee. Wij hebben hem via een handelaar gekocht. In zijn paspoort staat dat hij een NRPS is, maar dat is hij niet, want hij heeft een brandmerk van een Westfaler. Ik ben toen via Duitsland erachter gekomen wat zijn afstammeling is. v. Dublino vv.Donnerkiel moeder is Nanni.
Ik zou heel graag meer informatie willen hebben van Dublino hoe hij eruit ziet en wat hij allemaal heeft gelopen/gedaan.
Ik heb via internet gekeken maar kan niets te weten alleen zijn afstammeling stond erop en verder niets. Dublino is van 1983 dus hij kan ook alwel dood zijn.

Ik heb ooit via een andere site 1 van de oude eigenaren van Duke gevonden zei vertelde mij dat Duke uit is gebracht in de M Dressuur. Zij zei ook dat Duke van meerdere mensen is geweest en dat hij rond zijn 8e jaar geruind is. Ik ben ook heel erg benieuwd wie Duke allemaal heeft gehad want ik zou het leuk vinden om meer te weten te komen van mijn pony.

Dus nu mijn vraag Wie kent/kende Duke of Dublino en heeft misschien foto's

Info over Duke
Naam: Duke waarschijnlijk voorheen Picazo Z
Ras: Westfaler
Leeftijd: 15
Kleur: vos met een bles en 4 witte aftekingen op zijn benen
Verder is hij heel goed in dressuur. Springen heeft hij waarschijnlijk voor dat ik hem kocht niet veel gedaan want dat kon hij niet heel goed.
voor dat ik hem heb gekocht heeft hij waarschijnlijk veel in regio noord brabant gestaan.

hier nog een paar foto's van duke

een foto van zijn hoofd.
Afbeelding

en van zijn lichaam

Afbeelding

voor meer info foto's stuur Pb of kijk op mijn site.

http://www.westfaler-duke.webklik.nl
Laatst bijgewerkt door Tanja op 30-07-11 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ivm verplaatsing titel aangepast.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:58

EA-GZ-PP --> OV

jessicaduke

Re: [EG] Dublino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 17:41

niemand?