ervaringen hooks regendekens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UniFlap

ervaringen hooks regendekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 13:01

Ik heb op de site van hooks.se hele leuke regendekens gezien die behoorlijk goedkoop zijn.
Nu vroeg ik me af of hier iemand al ervaring mee heeft?
Ik verwacht niet dat ze 10 jaar meegaan, maar een kleine zekerheid dat ze 1 seizoen meegaan zou wel fijn zijn O:)

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:36

Normaal gaan dekens geen 10 jaar mee
maar hoe goedkoper ze zijn hoe slechter de kwaliteit is!

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:44

Hoe goedkoper ze zijn hangt écht niet altijd van de kwaliteit af en al helemaal niet in een ander land..
Ik heb een hoofdstel bij hooks gekocht voor 80/90 euro, nou kwaliteit is super hoor, en gelijkwaardig hoofdstel vind je in Nl voor wat meer geld.

Ook heb ik 2 dekens van Nikita met hals een 400 gr. voor 70 euro en een van 0 gram 60 euro.
En de kwaliteit is tot dusver super hoor!(site:www.nikitahorseproducts.nl)

Verder heb ik geen ervarig met deze deken misschien zou je in het Hooks topic de vraag kunnen stellen of een bokker ook een regendeken heeft gekocht daar want de
bokker die de hele bestelling in mekaar zet zal misschien nog wel een idee hebben van wat ongeveer allemaal gekocht word.
[HK] Hooks hoofdstel : Gold Medal® Artemis

lb_limburg

Re: ervaringen hooks regendekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:37

Nou, hoe goedkoper , hoe korter ze meegaan gaat niet altijd op hoor!
Vaak zijn er "tussenhandelaren" die veel willen verdienen aan de dekens. En dan ook nog eens de ruitersport winkel die natuurlijk zijn winkel gerichte vaste lasten heeft.
Er zijn ook deken leveranciers die de kosten zo laag mogelijk kunnen houden door de dekens zelf te produceren en te verkopen via de website.
Overigens maken wij in onze productiebedrijf ook een dekenserie voor een "bekend" "groot" merk met hun logo erop. En die worden dan gewoon 3x onze verkoopprijs verkocht.
Gelukkig hoeven wij niet veel reclame te maken omdat het zich zelf rondspreekt.