Ik heb een mega probleem ..
Flicka mijn leuke paard, is zo dwars de laatste tijd. Ik heb haar nu 2 weken, en ik weet dat dat niet lang is. Maar in die 2 weken heeft ze NOOIT zo vervelend gedaan. Ze ging heel makkelijk met alles om, en ging makkelijk buiten rijden enzo. Er was NIETS aan de hand. Toen is het van de een op andere dag veranderd. Ze wil niets meer, niet rijden, niet weg, niet naar buiten. Het enige wat ze wel wil is blijven staan in de wei met haar 4 kameraatjes. Ik krijg haar alleen de wei uit als ik met een bakje bix rammel .. ik snap gewoon niet wat er aan de hand is. Volgens de eigenaar van de stal is ze hengstig en doet ze daarom zo dwars omdat ze niet weg wil van de ruin die er staat .. maar hebben jullie ervaring met dit soort problemen? dan zou ik graag willen weten hoe je dat oplost .. want ik baal er van. en ik weet simpelweg niet wat ik er mee moet doen!
Alvast heeeeeel erg bedankt!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 26-07-11 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [i] [/i] tags uit tekst verwijderd. Gebruik deze aub alleen om iets duidelijk te maken, plaats niet de gehele tekst in bepaalde opmaak.