Te weinig winstpunten bij mijnknhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laurahh

Te weinig winstpunten bij mijnknhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 14:31

Ik registreerde me zonet bij MijnKnhs en daar stond dat ik B+2 was, terwijl ik toch echt B+4 ben.
Hoevaak wordt dat bijgewerkt? Want die laatste 2 winstpunten heb ik in juni gehaald..

Alvast bedankt!

daNiielle_

Re: Te weinig winstpunten bij mijnknhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:32

De knhs en punten bijwerken is een drama. :D

Maak je niet druk, komt er vanzelf bij te staan.

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:33

Geduld het duurt een aardige tijd voordat je punten worden bijgeschreven.
Ik heb ook meer punten dan die op mijn knhs staan.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 14:36

Oh.. we hebben namelijk wel begin van het jaar een rekening te laat betaald.. en tot die rekening betaald was telde niks wat ik deed mee.

Toen heb ik dus ook geen wedstrijden gereden en pas 1,5 maand nadat het betaald is ben ik gaan starten. Dus ik hoop dat ze niet daarom die wp niet registreren? Want dan moet ik even een belletje doen..

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:43

Daar zal het wel niet aan liggen. Mijn laatste punten die zijn bijgeschreven in mei.
Maar heb al verschillende punten erbij gehaald in juni en juli en die staan er ook nog niet bij.
Ik reken er zelf altijd paar maand voor voordat het erop staat.
Ik bewaar wel alle coupons van de wedstrijden zodat ik altijd de punten heb.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 14:47

Oh oke, dan wacht ik wel gewoon, haha :P
Bedankt!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:11

Op de startpagina van de knhs staat ergens sportstanden bijgewerkt. als je daarop klikt kun je zien tot welke datum de standen dressuur/springen etc zijn bijgewerkt. Is je wedstrijd hierna geweest moet je dus nog even wachten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:12

Ach, ze zijn wel vaker niet zo snel.

Wel atlijd je coupons bewaren, mochten er dan wel een keer punten kwijt zijn, dan kan je aantonen dat je ze toch echt gehaald hebt.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:23

door dit topic heb ik net weer even ingelogd op 'mijn KNHS' en bij mij klopt het nu eindelijk.
Kortom ze zijn bij mij dus bij maar dat heeft wel 2 maanden geduurd.

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:34

Bij mij klopt het ook nog steeds niet.. Heb 24 juni mijn eerste 2 puntjes gehaald en 10 juli mijn 3e.. En volgens KNHS heb ik nog steeds geen punten.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:21

@Stunnig, zo te horen nieuw bij de KNHS ;) :D
Die zijn doorgaans echt niet zo snel hoor!!
Dat is nog geen maand geleden je eerste punten :+
En het is nog vakantie tijd ook 8-)

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:24

Oh duurt het dan nog langer? :P
Had met mijn eigen ook een keer wedstrijd gehad, en diezelfde dag was het nog gewijzigd :P. Dus dat is nogal een verschil _O-

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:25

ik heb direct ff gekeken, ik sta nu B met 10 terwijl ik nu L met 4 winstpunten heb! ze zijn daar echt zo traag als een slak >;)

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:27

criollolover schreef:
ik heb direct ff gekeken, ik sta nu B met 10 terwijl ik nu L met 4 winstpunten heb! ze zijn daar echt zo traag als een slak >;)

Ohja dat blijkt maar weer..
Wat als ze je laatste puntje in de B nog niet neer hadden gezet en je L1 wou starten en ze gaan dat checken of je wel L1 mag starten? Is niet zo slim van de KNHS.. Of worden dat soort dingen nooit gecheckt? :o

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:42

bij mij klopt het ook niet hoor op de knhs staat dat ik B+6 ben maar ben toch echt b+10. En ik ga gewoon L1 starten of die punten nou zijn bijgeschreven of niet ;)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:01

Ik sta ook nog steeds op 2 puntjes, en ben inmiddels al bij de 8. Bijgewerkt tot 28 mei, dus ze zijn gewoon heel erg langzaam. Maar er wordt ook heel veel gestart, dat het misschien ook gewoon niet sneller kan. Ik bewaar mijn coupons altijd allemaal, dan kun je ze altijd overleggen.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 13:18

Waarom maken jullie je druk om het bijwerken van de standen :? Als je het realistisch bekijkt dan heeft het bijwerken van de standen echt veel minder prioriteit dan startkaarten aanmaken bijv. Als de KNHS te traag is met je stratkaart opsturen dan wordt daar weer op gezeurd.

Wat is dan belangrijker; je sportstand bijgewerkt terwijl je zelf waarschijnlijk heel goed weet wat je stand is, of dat je klacht/startkaart aanvraag/lidmaatschap wijziging etc wordt opgepakt? Lijkt mij het laatste. Verder denk ik gewoon dat er een stagiair 1x in de maand al die wp aan het inkloppen is, dat gaat echt geen 'dure' medewerker doen dus duurt t gewoon langer...

Sorry, ik kan mij er echt niet druk om maken dat de stand niet klopt, ik weet zelf heel goed wat mijn stand is, daar heb ik de KNHS niet voor nodig.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 16:07

Als je paar posts hierboven leest heb ik uitgelegd waarom ik me er zorgen om maakte ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:23

Dressuurgek schreef:
Waarom maken jullie je druk om het bijwerken van de standen :? Als je het realistisch bekijkt dan heeft het bijwerken van de standen echt veel minder prioriteit dan startkaarten aanmaken bijv. Als de KNHS te traag is met je stratkaart opsturen dan wordt daar weer op gezeurd.

Wat is dan belangrijker; je sportstand bijgewerkt terwijl je zelf waarschijnlijk heel goed weet wat je stand is, of dat je klacht/startkaart aanvraag/lidmaatschap wijziging etc wordt opgepakt? Lijkt mij het laatste. Verder denk ik gewoon dat er een stagiair 1x in de maand al die wp aan het inkloppen is, dat gaat echt geen 'dure' medewerker doen dus duurt t gewoon langer...

Sorry, ik kan mij er echt niet druk om maken dat de stand niet klopt, ik weet zelf heel goed wat mijn stand is, daar heb ik de KNHS niet voor nodig.

lijkt mij netjes dat alles gewoon op rolletjes loopt en ik niet hoef te kiezen tussen welke service ik wil.
heb daar overigens ook geen vraag van het knhs over gekregen :'wilt u liever uw standen optijd of uw startkaart' wat een onzin

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:29

er zijn ook heel veel mensen die wedstrijden rijden en dat is niet in 1 dag gedaan en bijgewerkt daar gaat wel een tijdje overheen lijkt mij

(ik ben nog wel altijd B+0 :P wel makkelijk :P)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:36

Het is altijd goed om je sportstanden soms te checken hoor!
Zo had ik een x aantal wp maar op mijn knhs stond 1 minder. Wat bleek hadden ze op 1 wedstrijd maar 1 startcoupon van mij verwerkt i.p.v. 2 terwijl beide coupons een wp stond..
Foutje dus maar anders was ik de pineut..
Daarom altijd al je winstpunten bewaren! Waar mensen werken, worden foutjes gemaakt ;)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:43

Laurahh schreef:
Als je paar posts hierboven leest heb ik uitgelegd waarom ik me er zorgen om maakte ;)

Er staat in zo'n brief dat als je betaald hebt, dat je wp dan gewoon weer geregistreerd worden :)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:46

Princesspres schreef:
Dressuurgek schreef:

lijkt mij netjes dat alles gewoon op rolletjes loopt en ik niet hoef te kiezen tussen welke service ik wil.
heb daar overigens ook geen vraag van het knhs over gekregen :'wilt u liever uw standen optijd of uw startkaart' wat een onzin

Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen :)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:48

Dressuurgek schreef:
Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen :)

Maakt mij verder helemaal niet uit hoor.. maar even ter info ;)
Verenigingen moeten dat binnen 2 dagen op de post doen ( zelf secretariaat)
Dus daar zal het niet aan liggen denk ik.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:51

doom schreef:
Dressuurgek schreef:

Maakt mij verder helemaal niet uit hoor.. maar even ter info ;)
Verenigingen moeten dat binnen 2 dagen op de post doen ( zelf secretariaat)
Dus daar zal het niet aan liggen denk ik.

Ok helder, dank voor de info.