ik ben op zoek naar de vorige eigenaar(en)van onze superlieve Dpony(1.46m). het is een ruin met de naam Black star.(het vermoeden is dat ie op latere leeftijd geruind is.) in zijn paspoort staat als geb.d.01-01-1995 maar volgens de tandarts is ie ouder(volgens de tandarts was ie eerder ook niet bij een tandarts geweest) zijn kleur is zwart/bruin,begint bij zijn hoofd wat grijs te worden. heeft een beetje een hang(onder)lip. hij kan voetjes geven op commando(voor een snoepje) op stal is het een luchtzuiger. alleen op stal vind ie niet fijn. is heel verkeersmak,en een superlieve kinderpony(echt een goeie sul) tijdens het rijden en dan vooral met draven en galopperen hangt ie zijn tong uit zijn mond.(echt aan de zijkant) volgens de hoefsmid zit er iets van een draver in. we hebben hem in dec.2010 gekocht als kinder/leerpony bij handelsstal Jansen van den Hout in Haghorst(vlakbij Moergestel). van te voren heeft nog een paar weken bij een manege gelopen in Voorschoten. heeft toch ook wel dressuur gelopen denk dat ie toch zeker wel L heeft gelopen. volgens zijn paspoort heeft ie zijn inentingengehad op: 28-12-2007 in Bergen(Wellerlooi) 20-01-2009 in Asten 25-02-2009 in Asten 19-08-2010 in St Oedenrode(veghel) hoop dt iemand meer info voor mij heeft!
xSlipknot
Geplaatst: 29-07-11 19:55
Hallo!
Black Star komt me erg bekend voor en ik woon zelf in Wellerlooi. Ik had een verzorgpony en daar stond een zwarte ruin genaamd Black Star. En de informatie die je over hem geeft klopt ook allemaal.
hallo, ja dit is inderdaad de Black star! helemaal geweldig dat ik een begin heb gevonden, maar wil nog meer weten,wil weten waar hij vantevoren en daarna heeft gestaan. wie o wie kan mij helpen?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 23-09-11 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samen gevoegd. Gebruik aub de "wijzig" knop en plaats niet voor iedere link een nieuwe reactie.
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-11 11:26
schopje
Jinks
Geplaatst: 25-09-11 20:23
Hallo,
Ik ken deze pony uit Wellerlooi. Voor meer info kun je contact opnemen met de familie Engelen. tel 0478 502017 (na 5 uur bellen).
Het zijn mijn buren, ze waren gisteren bij mij en hebben toestemming gegeven dat je ze kon bellen. Ze waren erbij toen ik het antwoord tikte. Ik hoop, dat je de antwoorden krijgt die je zoekt, veel succes
Groetjes
Jinks
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-11 16:08
hoi, er is weer een maandje voorbij dus bij deze een schopje, en nog wat meer info: weet inmiddels dat Black Star bij P.Martens in Ommel heeft gestaan. in juni 2007 staat hij op naam van deze man. weet dat ie in nov.2007 verkocht is maar in mei 2008 weer terug verkocht aan P.Martens. en het vermoeden is er dat P.Martens Black Star uit Belgie heeft gehaald. wie o wie kan mij meer vertellen over onze lieve pony?
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-11 13:23
schopje!
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-11 11:45
iemand moet toch meer van onze pony weten, wie o wie kan mij helpen?
Ik verwacht niet dat hij al die tijd bij P. Martens heeft gestaan, en ik verwacht al helemaal niet dat hij daar geënt is. Misschien is hij nog bij een particulier geweest in Asten/Ommel
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-12 13:56
hoi,kom jij weleens bij P.Martens?zoja zou jij meschien voor mij willen navragen of iemand Black star herkend?
amies100
Geplaatst: 03-01-12 12:29
sparkels schreef:
hoi,kom jij weleens bij P.Martens?zoja zou jij meschien voor mij willen navragen of iemand Black star herkend?
Ik ben daar 7 dagen in de week en ik kan me eigen deze pony nier herinneren (zoals eerder aangegeven per PB). Vivana hier op bokt komt ook 7 dagen per week daar en die kan hem ook niet herinneren. Dus dan is hij er waarschijnlijk niet lang geweest....
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-12 13:10
toch bedankt voor de moeite! ja klopt met viviana heb ik ook al contact gehad,maar zij kon hem ook niet herrinneren.
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-12 16:01
schopje
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-12 12:23
heb gehoord dat Black star voor dat ie bij Jansen van de hout terecht kwam, van een zekere dhr. Rek in St.Miechelgestel is geweest.(waarschijnlijk is de dhr Rek een boer) en dat er kinderen uit de buurt op Black star mochten rijden. wie o wie komt er uit St.Miechelgestel en herkend iets uit mijn verhaal? ik hoor het graag!
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-12 21:09
jammer niks gehoord maar we geven de moet niet op! dus bij deze weer een schopje!
hallo, degene waar Black star gestaan zou hebben is geen dhr.Rek maar dhr.Krom,in st miechelgestel. wie o wie komt deze meneer bekent voor en nog belangrijker wie herkend Black star? als je het vermoeden hebt dat je Black star ergens van kent,laat dan a.u.b. iets van je horen. ben zo benieuwd naar zijn verleden.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-04-12 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, niet meer dan 1x per maand schoppen aub.
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 16:55
schopje
nicolailover
Geplaatst: 07-04-12 17:19
volgens mij ken ik deze pony.. toen ik nog op manege meulendijks reed in heeze, hadden ze ook een black star die zijn tong eruitging tijdens het rijden. het is wel een tijdje geleden, maar hij lijkt wel erg op de foto's miss kun je even bellen naar die manege
hallo, weet inmiddels dat we het over dezelfde Black star hebben! dus onze Black star heeft op maneneg Meulendijks in Heeze gestaan. mssn kunnen meer mensen hem herinneren zou het leuk vinden om nog meer reacties te krijgen.
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-12 15:32
schopje!
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-12 12:20
weer een maandje voorbij,dus weer maar een schopje
sparkels
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-12 13:48
er is weer een maandje voorbij,dus maar weer een schopje. wie o wie herkend deze lieve pony en kan mij meer over zijn vereleden vertellen?