Wie start C-pony bij de paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joyforever

Wie start C-pony bij de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 22:16

Hallo allemaal, op dit moment start ik met mijn C-pony Z tussen de paarden. Ik ben reuze benieuwd of er nog meer combinaties zijn zoals Navajo en ik. Er was ooit een Shetlander al reuze ver gekomen en ik weet ook van Haflingers en Fjorden. Maar een "gewone" simpele pony, zijn die er ook? Navajo heeft geen mooie stamboom, maar is een simpele pony. Wie, oh wie, doet het zelfde?

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 09:13

Ik start m'n (kleine) D-pony M1 tussen de paarden :) Romeo is ook een gewone pony, waarvan de ouders onbekend zijn. Het is dus iets harder werken, maar hij doet dan ook hard z'n best voor me.

Er is trouwens ook een HK topic met mensen die hun pony's tussen de paarden starten.

Edit: Dit topic dus: [HK] Wie start er mee? 'Met een pony tussen de paarden' deel II

Vernon

Re: Wie start C-pony bij de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:20

Ik start ook met 2 grote C's/hele kleine D's tussen de paarden.
Ik start met een Fell pony merrie nu L2 dressuur. Daar heb ik nu 9 winstpunten in. Hopelijk haal ik dit weekend mijn laatste puntje voor het M1. :P
Ook start ik met een goedgekeurde Fell pony dekhengst B dressuur. Met hem heb ik nu 2 winstpunten (2 wedstrijden). Hij heeft nu een wedstrijdpauze en we gaan waarschijnlijk in september weer starten.
Fell pony's worden niet gezien als dressuurpony's, maar ze kunnen het dus toch maar! :D

Echt leuk om te lezen dat er best veel anderen het ook doen! Succes iedereen! :D

no_merci

Re: Wie start C-pony bij de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:24

leuk om dit te zien!