Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn op Bokt die hun pony tussen de paarden start in het Z2 en eventueel ook de overstap gaat maken naar het ZZ-Licht? Hoe worden jullie aangekeken met je pony?
ikzelf niet maar een vriendin van me wel. van haar vinden ze het knap. op sommige stallen staan ze het niet toe omdat het oneerlijk zou zijn voor je pony!!??!! als jou pony zou goed is dan moet je het gewoon zou blijven doen. doe je goed hoor!!:)
Mijn zusje heeft met een arabiertje Z2 tussen de paarden gereden. Helaas was hij toentertijd te klein om er ZZL mee te mogen starten. Tegenwoordig is dat gewijzigd. Er is nooit moeilijk overgedaan.
Kwam misschien ook omdat zij daarnaast ook nog andere paarden in diverse klasses startte.
ze hebben niet voor niks de regels aan gepast vergeet dat niet
er zal beste wel een jury zijn die het niet leuk vind maar met 18 moet je paarden starten waarom zou je pony dan aan eens niet meer kunnen lopen in het Z wel moet je kijken of de combi nog kan
Als je gewoon goed rijdt kunnen ze niet om je heen, vergeet dat niet!
BigOne
Geplaatst: 23-07-11 22:42
Volgns mij mag elke pony groter dan 1.48 alles starten, dit is gelijk getrokken want in bvb Duitsland lopen veel E-pony's op een hoog nivo, wij zijn ook het enige land met E ponys.
Als de combinatie past dan valt het echt niet zo op. Een vriendin had haar E in de ZZ-L dressuur lopen en daarnaast sprong hij ook succesvol 1.40 bij de paarden. Ze had daarnaast nog een paardje van 1.60 in het ZZ-Z. Ze is zelf ook maar klein dus zolang er geen kasteel naast loopt valt het ook helemaal niet op.
Mijn zus heeft met een E-pony verdienstelijk Z2 gereden, was ook wel een zeer elastisch dier met goede ruime gangen en een paardmodel, gewoon een klein uitgevallen paardje dus. Incidenteel waren er wel jury's en 'publiek' (gewoon mensen dus) die zich afvroegen wat die pony er deed, maar er waren ook hele leuke reacties.
fresco
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-11 10:02
Ik denk dat het ook wel scheelt als je pony ruime gangen heeft. Die van mij is klein maar loopt wel als een paard. Ik heb dinsdag voor het eerst ZZ-L gestart!