Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

stienmasjien schreef:Ik heb hetzelfde probleem gehad, al zit ik niet bij de LRV. Ik was ook erg aan mijn pony gehecht, maar heb hem toch verkocht voor een groter paard. Het verkopen gaat niet zonder verdriet en dat duurt wel even, maar dat waait over.. Met de pony heb je geen les en wedstrijdjes meer, dus dat gaat ook vervelen volgens mij. Kan je niet je pony nog een jaartje houden (zodat je afscheid kan nemen) en dan gewoon volgend jaar bij de paarden starten? Even doorbijten en goed nadenken, je moet je vooral goed voelen bij je keuze.
wizewo schreef:Ik zou dat eens navragen bij de lrv. Ik heb toch al verdacht kleine paarden zien passeren dan? Het wordt niet veel gedaan omdat het moeilijker is om je punten te halen, maar volgens mij mag het wel. Bij de vor mag het 100% zeker.
Tomorrow schreef:Als je echt verder wilt en wilt blijven lessen en wedstrijden wilt blijven rijden zou ik toch overgaan op een paard.
Afscheid nemen is altijd moeilijk, maar als je dit graag wilt en je kan het niet meer als je je pony blijft houden..
Met een paard kan je vooruit, en hogerop komen als je blijft lessen, dus ik denk dat dit de beste keus is die je kan maken
Bij de paarden die je op internet gezien heb, daar kan je alleen achterkomen of het klikt door ernaar toe te gaan om te kijken
Je kan een jaar als 'wedstrijdruiter' meerijden en als je 16 bent je uitschrijven als wedstrijdruiter en als 'wandelenderuiter' starten. Ook mag je nog 1 jaar bij de paarden rijden met je pony
Succes! Ellen_WB schreef:Ik zou in de LRV gaanJe kan een jaar als 'wedstrijdruiter' meerijden en als je 16 bent je uitschrijven als wedstrijdruiter en als 'wandelenderuiter' starten. Ook mag je nog 1 jaar bij de paarden rijden met je pony
Succes!
roxy_ZharaX schreef:Ellen_WB schreef:Ik zou in de LRV gaanJe kan een jaar als 'wedstrijdruiter' meerijden en als je 16 bent je uitschrijven als wedstrijdruiter en als 'wandelenderuiter' starten. Ook mag je nog 1 jaar bij de paarden rijden met je pony
Succes!
wat houd dat precies in wandelruiter? heb ik nog nooit van gehoord, is dat in belgie ook zoo?