Ik heb speciaal voor mijn vriendin een account aangemaakt. Zij is wanhopig op zoek naar haar 22 jarige, valkkleurige pony Ishan. In augustus vorig jaar heeft zij haar pony in goed vertrouwen gegeven aan een vrouw uit belgie. Wegens scheiding moest mijn vriendin haar pony weg doen, die ze al acht jaar had en waar ze ontzettend gek op was. De vrouw zou goed voor Ishan zorgen en hem nooit meer weg doen. Helaas bleek deze vrouw een rasoplichtster te zijn. Ook op bokt heeft zij vorig jaar mensen voorgelogen over een zogenaamde website. Deze vrouw is toen gebanned van bokt. Ik mag hier geen namen noemen maar wil je meer weten pb me maar. Zij heeft de pony hooguit een paar maanden gehad en toen weg gedaan. Tevens had deze vrouw nog een pony van een bokker gekregen, Colorado heette deze.
Maar goed het gaat er nu om dat we Ishan willen vinden. Mijn vriendin wil hem terugkopen. De pony heeft atrose en narcolepsie. We vrezen dus dat de pony de handel is ingegaan. We weten ook niet zeker of hij nog leeft.
In augustus is de pony gebracht door mijn vriendin bij deze vrouw in Belgie. Ik weet het precieze adres maar weet niet of ik dat mag vermelden hier. Daar zeg ik alleen de woonplaats, dat is dus Testelt, in Belgie. Fotoos van Ishan kan je vinden als je even zoekt in de gebruikersberichten van bokker Peppalover10, mijn vriendin dus. Aangezien zij momenteel zonder internet zit doe ik dit dus voor haar.
Voor meer info pb me maar.
Groetjes
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 16-04-12 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.