Hoeveel verkoop/verdien je aan paardenspullen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dmii95

Hoeveel verkoop/verdien je aan paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 23:14

Ik ben er nu een tijdje mee bezig, ik koop spullen maar dan moet ik ook weer verkopen want het zit nu wat aan de hoge kant wat betreft uitgaven ( Onderwerp: wat zijn je maandelijkse uitgave aan je paard/pony?)

Ik verkoop de laatste tijd dus ook wel veel en goed, heb al ong 250,- verdient aan verkoop.
Maar ik vraag me af, wat zijn goede prijzen?

sta ook op het punt nu een hoofdstel(witonderlegd pagony) te verkopen voor 17,75 incl en een dekje van pride ride bordeauxrood voor 13 incl.

zijn dit goede of te lage prijzen?
this zo moeilijk in te schatten omdat het van jouw is.

en stiekem heb ik ook moeite met het weg doen/verkopen :o

maar voor hoevel verkopen jullie dingen(ook verschil in merk) en wat zijn jullie verkoop ervaringen?

hier ben ik wel eens nieuwschierig naar :')

suuzepuus

Re: Hoeveel verkoop/verdien je aan paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:16

Tja, verdienen aan verkopen gaat niet lukken. Misschien moet je niet meer kopen. Als je alles hebt wat je nodig hebt is het toch goed? verkopen is altijd duurder dan kopen...

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 23:18

suuzepuus schreef:
Tja, verdienen aan verkopen gaat niet lukken. Misschien moet je niet meer kopen. Als je alles hebt wat je nodig hebt is het toch goed? verkopen is altijd duurder dan kopen...

jaa maar als je niet super veel meer doet met de dingen die je verkoopt en je weer geld hebt voor nieuwe dingen :')

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:42

Tja.... eerst 3 keer of vaker nadenken voor je iets koopt misschien??

maartjehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:52

Ik koop alleen als iets in de uitverkoop is, of als 2e hands.
Want ik heb 10 dekjes, samen voor €67,00. Ik koop ook dekjes die er nog goed uitzien voor €5. En ik verkoop dingen ook voor de zelfde prijs. Ik heb dus geen verlies/ en of winst.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 23:34

hier ook enkele jaren flink koopverslaafd geweest
maar als je eenmaal op jezelf woont, denk je wel iets langer na, en rij jue alles gewoon "op"
winst op spullen zul je zelden maken. eventueel op zadels of speciale dingen wel,maar verder zul je bijna altijd bij 2de hands zaken verlies maken.
maar goed, als je de boel gebruikt hebt, heb je toch altijd afschrijvingskosten, dus dat zal wel meevallen toch?
laatste maanden niets meer verkocht hier, vind het vaak de noiete niet warad, en de echt mooie spullen hou ik dan liever zelf als bv reserve, dan dat ik het met verlies verkoop

evamarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:50

aan verkopen verdien je niet zoveel