[PG] Rocky (v. Bokkesprong Czardas)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quir

[PG] Rocky (v. Bokkesprong Czardas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 20:48

Ik ben erg benieuwd waar deze pony ruin gebleven is en of hij nog leeft.

Naam: Rocky
Kleur: Vos
Ras: Welsh K
Geslacht: ruin
Stokmaat: D-pony, dacht 1,48m
Leeftijd: ik schat dat hij nu rond de 20 jaar zal zijn? Precieze geboorte datum is wel bekend, maar weet ik niet meer.
Aftekeningen: Grote witte bles, 3 hoge witte benen en links voor een half wit voetje
Vader: Bokkesprong Czardas
Moeder of moedersvader weet ik niet. Hij had wel papier.

Ongeveer 9/10 jaar geleden is hij verkocht naar een handelaar omgeving Helmond/Asten/Ommel, waar en welke precies dat weet ik niet.

Afbeelding
Dit is hij zo'n 11/12 jaar geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:50

Ik heb helaas geen info voor je maar herken de pony en de achtergrond :) . Wij woonden aan het hoekhuis grenzend aan het weiland.

Amyyy

Re: [PG] Rocky (v. Bokkesprong Czardas)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:05

Heb je meer fotos? Ik ken een vosje van czardas, en dat is ook een d pony, is nu ongeveer 19, alleen die heet zazou, is gekocht in ommel ongeveer een jaar geleden, ik ga wel even voor een foto zoeken, want ik weet niet meer precies hoe zijn bles eruit ziet.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 21:31

Juliette86 schreef:
Ik heb helaas geen info voor je maar herken de pony en de achtergrond :) . Wij woonden aan het hoekhuis grenzend aan het weiland.

Wat leuk. :)
Ik herken wel de plek waar je met jouw pony staat, daar heb ik met mijn paard ook gestaan (krollaan). Ik heb alleen geen idee wie je bent.

Edit: Nu weet ik t volgens mij wel weer! Heb je niet ooit een pony in de tuin gehad??
Laatst bijgewerkt door Quir op 20-07-11 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 21:34

Amyyy schreef:
Heb je meer fotos? Ik ken een vosje van czardas, en dat is ook een d pony, is nu ongeveer 19, alleen die heet zazou, is gekocht in ommel ongeveer een jaar geleden, ik ga wel even voor een foto zoeken, want ik weet niet meer precies hoe zijn bles eruit ziet.

Ik heb nog 1 foto, maar die is ook niet zo heel duidelijk. Ik ben wel benieuwd of hij t kan zijn!
Echter is de eigenaar van de manege/handelaar, de eigenaar geweest van de hengst en komen daar erg veel Czardassen vandaan.

Afbeelding

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:43

klopt, dat had ik zelf ook al vernomen, ik ga morgen eens naar de pony kijken, let nooit zo heel erg op hem, maar als die ponys lijken op elkaar :=

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 23:27

ik had vandaag even gekeken maar hij is het niet. Nog succes met je zoektocht!