hey ik vroeg me af,omdat ik wat zag op internet, weet iemand een kapsel wat ik kan maken met haar tot op me schouders? voor naar de manege,als ik ga rijden heb normaal het altijd los maar dan staat het alle kanten op of een simpele staart,maar wil eens wat anders proberen hebben jullie een idee? reageer a.u.b. op dit topic!!! alvast bedankt gr hackny
ok bedankt voor de reacties! ga zeker me haar invlechten zie het ook vaak bij anderre ruiters vind het wel stoer staan bedankt iedreen voor de reacties nogmaals, voor de rest,reageer a.u.b. hoe meer ideen des te beter
Ik rijd vaak met een vlecht met 2 strengen. Dat doe je door je haar in 2-en te verdelen en dan elke streng een andere kant op te draaien en dan weer samen naar rechts draaien (misschien een beetje vage uitleg). Voor de rest draag ik ook wel eens gewoon een losse, lage staart, zit ook best fijn.
Ik heb m'n haar nu vrijwel altijd onder m'n cap. Je moet er wel even aan wennen, maar het zit steviger heb ik het idee, terwijl ik mijn cap al ruim 6 jaar heb.
Je kan aan de zijkant 2 vlechtjes maken, gewone of ingevlochten, en ze dan aan de achterkant met een klemmetje of een elastiekje bij elkaar binden. dan is je haar toch nog voor een deel los, maar de plukken hangen niet meer in je ogen
Zelf rijd ik altijd met frutknot onder mn cap, dutst vanzelf weer naar beneden, maar dat deed ik iig altijd al. Het zit me totaal niet in de weg ofzo, maar daar moet je dan maar mee oefenen, of ja van houden zeggen ze dan xD. Of met staart, maar nu iig bijna nooit meer..