Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
furyke schreef:Mijn nieveau is ergens B denk ik. heb geen wedstrijdervaringen, maar dat is ook niet de bedoeling.
Paard is tevens behoorlijk problematisch tijdens het rijden, waardoor de eigenaresse er niet goed mee kan/durft te rijden.
Ik moet dus het paard beweging en aandacht geven en tevens het rennerige gedrag er uit te rijden.
Zodat zij er later ook weer mee overweg kan.
Het niveau van het paard is onbekend. Ze komt van de dierenbescherming (jaren geleden).
Maar volgens mij zit er best wel wat potentie in.

furyke schreef:elamor: Ik heb zelf 2 eigen paarden en nog een bijrijdpaard, dus heb geen gebrek aan paarden of het rijden ervan. Doe het dus eigenlijk alleen voor haar. en daar mag dan wel wat tegenover staan, toch?
xxMaxx schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat je iemand anders je paard laat doen zodat je er zelf met meer vertrouwen op kan.
duChambre schreef:xxMaxx schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat je iemand anders je paard laat doen zodat je er zelf met meer vertrouwen op kan.
Hier ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens. Hoeveel mensen zijn er niet die een 'oud braaf paard' kopen. Ik ben zelf ook zo'n mietje hoor. Tegenwoordig leer ik zelf geen jonge paarden meer op omdat ik het vertrouwen kwijt ben. Ik heb nu geen eigen paard maar zou ik er een kopen dan neem ik er dus een die al door een ander braaf gereden is. Eigenaar van dit paard heeft dus eigenlijk gewoon een verkeerd paard gekocht.
Maargoed, dit wordt een heel ander verhaal.